Avatar billede djaz Nybegynder
04. februar 2010 - 13:34 Der er 4 kommentarer

Excel i Office 2007

Jeg er ved at lave en karaoke mappe og har brugt de første 3 colums til:

Index nummer | Titel | Kunstner

lige nu er det...
Side 1
Side 2
Side 3
Side 4
Side 5
Side 6
osv..

Det i sig selv er fint nok men jeg har ca 21.000 sange så det fylder en del.
Det jeg ønsker nu er at der er en let måde, måske med en form for tabel så det på side 2 kommer op ved siden af side 1 i stil med sådan her :

Index nummer | Titel | Kunstner || Index nummer | Titel | Kunstner

Skal helst se ud følger...
Side 1 og 2 på samme side
Side 3 og 4 på samme side
Side 5 og 6 på samme side
osv....

Det er jo selvfølgelig vigtigt at side 1 og 2 kommer på side 1, side 3 og 4 kommer på side 2, da det hele er jo sat alfabetisk op.

I sidste ende skulle det helst betyde jeg kun har det halve antal sider at sætte i min mappe :-)

Hvis min kryptiske forklaring ikke giver mening er jeg klar til at prøve at uddybe det.
Jeg giver glædeligt 200 point for det bedste og letteste svar at forstå hvis det bliver løst :-)
Avatar billede vesterled Nybegynder
05. februar 2010 - 08:32 #1
Gå ind i "Sideopsætning/ark" her kan du ændre dette:

Siderækkefølge
  Nedad og derefter henad

eller

  På tværs og derefter nedad
Avatar billede djaz Nybegynder
05. februar 2010 - 08:55 #2
Hej Vesterled,

Det giver desværre ikke det ønsket resultat, havde jeg endda allerede prøvet.
Avatar billede djaz Nybegynder
08. februar 2010 - 08:57 #3
Er der virkelig ikke nogen experter der ved om dette kan lade sig gøre ?
Avatar billede djaz Nybegynder
09. februar 2010 - 10:06 #4
Ingen svar må vel betyde der ikke er nogen experter på dette område var :(