Avatar billede stig_m Novice
07. februar 2010 - 17:22 Der er 7 kommentarer

Webside design

Hejsa

Lad mig starte med at skrive at jeg ikke kan betale penge for denne opgave, så er det ilde set herinde, må I meget undskylde!!

Jeg har dog virkelig brug for en person der syns den kunne være sjov at lave en lille fin webside til den nye Nordiske DJ Mesterskab. Jeg har ikke de store krav til siden, så det er formentlig ikke det store det kræver. Jeg kan selv sætte billeder og tekst ind, mm. Men det er en skabelon til en side jeg søger. Siden skal have en forside med nyheder og info om arrangementet, og der skal være en type underside der bare kan kopieres ud til de 5-6 undersider siden nok skal have.

Håber nogen er friske? ;o)

I så fald, skriv til stig@dmimix.dk, så jeg kan fortælle mere.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
07. februar 2010 - 19:03 #1
Kan du ikke bare få dig et CMS system vælge et template til siden og lave siden med cms system, evt. joomla eller e107. Den sidste har jeg prøvet meget med, det er meget brugervenligt. Men jeg har ikke tid til at lave en skabelon til dig, så giver dig nogle tips. ;)
Avatar billede stig_m Novice
07. februar 2010 - 19:14 #2
Hejsa Jensen! Har kigget rundt på nettet og er bl.a. faldet over  http://www.freelayouts.com/ og http://www.freewebtemplates.com/

Men ved sgu ikke lige hvad jeg skal stille op med det! ;o) Har webhotel hos Surftown, men deres skabeloner er ikke gode nok.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
07. februar 2010 - 21:38 #3
Ville du vælge et af cms'erne eller hvordan ville du bygge din side op ?
Avatar billede stig_m Novice
07. februar 2010 - 23:09 #4
Er ikke helt sikker på hvad CMS kan .. ;o) Jeg er måske en tosse!?

Skal bare have et informationssite, hvor det eneste der løbende opdateres frem mod arrangementet er nyhedssektionen. Så et ganske alm. HTML site er sikkert fint, bare layoutet er cool.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
08. februar 2010 - 07:32 #5
Prøv at søge lidt på google om det fordi jeg kan desværre ikke skrive det lige nu, i denne post. ;)
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
05. marts 2010 - 09:16 #6
Har du fundet ud af noget, eller er du stadig interesseret?
Avatar billede stig_m Novice
05. marts 2010 - 17:07 #7
Hej freak_dk.

Er stadig MEGET interesseret i hjælp! Send mig meget gerne en mail