Avatar billede naturterapeuten Nybegynder
12. februar 2010 - 12:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digitale negativer til positiver (jpg el. andet)

Er der nogen som kender et godt gratis billedbehandlingsprogram, som kan bruges til at lave positiv billeder ud fra digitalt scannede negativer? Jeg fandt Gimp 2, men kan ikke se denne mulighed i programmet.
Avatar billede noltus Novice
12. februar 2010 - 14:05 #1
Det kan paint der er indbygget i alle MS styresystemer
Avatar billede naturterapeuten Nybegynder
12. februar 2010 - 14:25 #2
Ja det mente jeg også at paint kunne, men det bliver ikke de rigtige farver når jeg vælger "negative farver" på mit negativ.