Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
15. februar 2010 - 09:05 Der er 5 kommentarer

Gratis program til at rippe dvd

Hej Eksperter

Jeg leder efter et gratis program til at rippe en dvd. Jeg har kun kunnet finde trial-versioner, der kan rippe 10 minutters optagelser :-(

Findes der ikke et freeware program, der kan klare dette problem?

PS: Jeg skal redigere optagelserne i Windows Movie Maker, når de er rippede, hvis det gør nogen forskel.

På forhånd tak
Avatar billede klaudi Ekspert
15. februar 2010 - 10:10 #1
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
15. februar 2010 - 10:37 #2
http://tinyurl.com/yhb9gfw

Er der nogen, der har lyst til at komme med et kvalificeret svar - meget gerne med et program, de SELV har afprøvet...

Jeg har naturligvis brugt Google før Eksperten. Jeg har kun fundet freeware, der enten ikke virker eller har begrænsninger i filstørrelse.
Avatar billede klaudi Ekspert
15. februar 2010 - 10:53 #3
Det var da et kvalificeret svar, så har du nok os set dette

http://www.ratdvd.ca/
Avatar billede lockmedown Nybegynder
18. februar 2010 - 22:10 #4
Magic dvd riper det er godt :D
Avatar billede moderateguy Nybegynder
26. marts 2010 - 08:43 #5
Gratis DVD Ripper software, http://handbrake.fr/ Håndbremse vil være en god idé, hvis du bare rippe dvd'er nu og da, eller har ingen specielle krav som redigering, justere parameter til dvd-film.

Men DVD købes eller lejes fra butikker altid har copyright beskyttelse. Så en anden DVD Ripper software http://www.daniusoft.com/dvd-ripper.html#135 nødt til at downloade, det er i stand til at rippe dvd'er til computer i 1:1. Det er også i stand til at gemme dvd til computer i almindelige video format. det kan omgå alle slags DVD ophavsretlig beskyttelse ordninger, så det er i stand til at rippe ophavsretligt beskyttede DVD film.

Ikke som en almindelig DVD Konvertering, vil det ikke bryde den video i stykker, vil det tilslutte sig alle DVD-titler og kapitler og gøre dem som en standalone video fil, så du kan afspille den på din USB-drev.

Additionaly, DVD43 er også en gratis DVD Ripper software.