Avatar billede MesterErbs Nybegynder
19. februar 2010 - 15:35 Der er 3 kommentarer

Hjælp til ASP site

Hej Experter

Jeg har et (forældet) backend system der er skrevet i ASP og har hurtigst muligt brug for en expert der kan hjælpe med at rette op på nogle funktioner.
Jeg vil skyde på der er en 20 - 30 timer i projektet lige nu og jeg har brug for assistancen NU (indenfor de næste 2 uger).
Du kan sagtens sidde der hjemme og lave det ved siden af andet arbejde.

Hvis du har spørgsmål og eller er interesseret skal du sende en kort beskrivelse af dine kompetencer til mig på rune@feedmedia.dk. På forhånd tak.

Venligst
rune
Avatar billede cpufan Juniormester
19. februar 2010 - 16:40 #1
mail sendt
Avatar billede MesterErbs Nybegynder
19. februar 2010 - 17:49 #2
Takker.
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
20. februar 2010 - 13:46 #3
Mail sendt