Avatar billede lunder Nybegynder
19. juli 2001 - 00:10 Der er 28 kommentarer

Online

Hvordan gør jeg så man bruger global.asa til at hvert 10 minut tilføjer eks. 1 credit til en access database?
Avatar billede medions Nybegynder
19. juli 2001 - 00:12 #1
lytter oxo her!
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 09:23 #2
Jeg har en funktion, til fx. en chat, som ikke bruger global.asa, som kan det!
Avatar billede webben Nybegynder
19. juli 2001 - 11:27 #3
philip>> Er det en vi andre også må låne??????
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 12:00 #4
Ikke for 60 points!
Avatar billede webben Nybegynder
19. juli 2001 - 12:21 #5
Hvis du sender det pr. email kan du få 200-300 points!!!!
Avatar billede -mascot- Nybegynder
19. juli 2001 - 12:39 #6
webben>> er du lunder ??
Avatar billede webben Nybegynder
19. juli 2001 - 12:41 #7
Nej.....
Avatar billede webben Nybegynder
19. juli 2001 - 12:42 #8
Jeg kunne også godt bruge sådan et system....! Har du da 1?
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 12:45 #9
Hey!

Webben!

Hvorfor svarer du for lunder?
Avatar billede webben Nybegynder
19. juli 2001 - 12:48 #10
Jeg svare heller ikke for lunder.... Jeg svare for mig selv! Jeg kunne godt bruge sådan et system???? Så hvis i har et må i gerne sende det! Eller skal jeg selv oprette nyt spørgsmål?
Avatar billede lunder Nybegynder
19. juli 2001 - 14:46 #11
Jeg har et script der tæller online tid og lægger det til brugeren i databasen - jeg har givet phillip det - skal jeg lægge det ud til download for jer`?
Avatar billede webben Nybegynder
19. juli 2001 - 14:52 #12
Det må du gerne? :-)
Avatar billede lunder Nybegynder
19. juli 2001 - 15:36 #13
Tror du selv jeg gør det? Så kunne alle jo bare lave sådan en chat, nej du kan godt glemme det!
Avatar billede lunder Nybegynder
19. juli 2001 - 15:36 #14
Tror du selv jeg gør det? Så kunne alle jo bare lave sådan en chat, nej du kan godt glemme det!
Avatar billede -mascot- Nybegynder
19. juli 2001 - 15:41 #15
slap da af....man kan sikkert aligevel finde det et eller andet sted på nettet...
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 16:27 #16
Lunder?

Er det Jeppemand?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. juli 2001 - 11:46 #17
Lukketid måske ?
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
24. juli 2001 - 18:20 #18
der bliver ik givet ved dørene synes man jo. Lidt fedtet at folk har så ondt i røven over deres lortekode. Det viser tydeligt jers niveau
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 18:23 #19
phineas_phreak:> øhh .. hvad snakker du om ? Nååå .. du mener philip ?
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
24. juli 2001 - 18:52 #20
Er den her side ik lavet for at alle skal ha en chance for at få svar på deres problemer ??

Bare fordi man er en smule newbie og har brugt en del af sine point kan man ik få den sourcecode man har brugt 14 dage på at finde og har givet op bare fordi en idiot skal ha 500-600 point for et stykke arbejde der kun har taget 5 timer. Jeg har ondt af jer at i ikke er bedre til at indse at dette hverken fremmer udviklingen eller formålet med denne side. That\'s all
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
24. juli 2001 - 18:55 #21
og her taler jeg ikke til newbies for det har vi fandme allesammen været engang. Nej jeg taler til dem der måske er begyndt at få en smule indsigt i de forskellige begreber men stadig ikke har styr på en skid.

Tænk på folk som Bjarne stoustrup eller Dennis knappe ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 18:56 #22
phineas_phreak, still .. hvad mener du ? Du sidder og generaliserer... hvis du skylder mig for noget her vil jeg MEGET gerne henlede din opmærksomhed på de spørgsmål jeg har besvaret .. sometider kommer jeg med en løsning selvom der allerede er uddelt point.

Der er bare nogle her der er griske.
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
24. juli 2001 - 19:06 #23
mit brokkeri var ik rettet mod specielt en person. Jeg siger bare at det ik fremmer udviklingen at sidde med sit eget lille personlige script som man selv har spenderet en masse tid på. Desværre er der for mange der gør det. I har formentlig set afstemningen på www.activeserverpages.dk om hvor meget kode du dokumenterer. Jeg ved da at der er massere af personer der også er med til at hjælpe (denne side eksisterer endnu) Men det er da bare bittert når man hører folks kommentarer om det sædvanlige point ræseri. Håber du er delvis med i hvad jeg siger.

Forresten: \"Altid godt med en god debat\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 19:10 #24
phineas_phreak:> Hmm .. jeg har før selv fortalt om noget jeg har lavet, men som jeg ikke har villet give væk gratis ... jeg krævede ikke point da det 1. ikke var færdigt og 2. ikke var til salg for point, men der viste jeg da noget af koden som var relevant for spørgsmålet.

Jeg er enig i at hvis ikke man er intereseret i at hjælpe for det antal point der nu er afsat så skal man lade være med at kommenterer.
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
24. juli 2001 - 19:15 #25
ifølge det du siger der Tdaugaard kan jeg jo ik bebrejde der noget. Hvis man ik vil ud med sine svar hører man vidst ikke til på denne side.

Men du har da helt ret i at så snart der går penge i lortet skal man da holde sin kæft. Men nu er niveauet på de fleste ASP samples jo heller ikke højere end at du i de fleste tilfælde kan hente dem på nettet rimelig hurtigt.

Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
24. juli 2001 - 19:16 #26
Forresten ... Har du set filmen ANTITRUST ?

Meget ligesom den her diskussion .. hehe
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
24. juli 2001 - 19:18 #27
// Til lunder

Beklager at vi ikke besvarer dit spørgsmål. Jeg måtte ha det her ud.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 15:03 #28
Mon ikke det er lukketid?!?