Avatar billede Zenotax Nybegynder
06. marts 2010 - 13:15 Der er 7 kommentarer

ISDN / PSTN

Vi har en PSTN forbindelse fra Telenor med Zyxel modem og splitter.
Jeg har desværre købt en brugt ISDN telefon. Fordi jeg ikke har forstand på telefoni.
Jeg har på Internettet læst på både om hermofroditstik og ISDN konverter. Men klogere er jeg ikke blevet !

Kan I hjælpe mig med at finde ud af om der kan købes et udstyr, der går det muligt at bruge telefonen - uden at jeg skal på fattiggården?
Hvis ja, vil jeg gerne også vide, hvor man kan købe udstyret

Med venlig hilsen
Horst Schulz

Hjortdalvej 400
DK 9460 Brovst
Telefon: +45 98 23 52 18
E-Mail: hsc-inspection@tranevang.dk
Avatar billede Klaus_S Praktikant
06. marts 2010 - 13:18 #1
Hej Horst.

Jeg er 99,99% sikker på at du skal have skiftet dit abonoment hos telenor. Så vidt jeg husker er pstn analog signal fra centralen hvor imod at isdn er digitalt. Troede faktisk ikke man brugte pstn mere

Hilsen Klaus Sønderhegn
Avatar billede Zenotax Nybegynder
06. marts 2010 - 14:02 #2
Ok,
Så må jeg undersøge, hvad det koster og hvilken konsekvenser det har.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. marts 2010 - 14:27 #3
hej
Jeg er 99,99% sikker på at isdn er out selv adsl bruger pstn.
Avatar billede Zenotax Nybegynder
06. marts 2010 - 15:10 #4
Hej,
nu må su styre dig ( prøver at være morsomt !!).
Først skriver du: Troede faktisk ikke man brugte pstn mere
Nu skriver du: Jeg er 99,99% sikker på at isdn er out selv adsl bruger pstn

Men mon ikke du mener det sidste. I og med at den telefon jeg har købt bbrugt, ikke produceres mere !
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. marts 2010 - 15:41 #5
Kunne der være tale om TO FORSKELLIGE indlæg :-D (nu hele tre c",)
Avatar billede poko1 Ekspert
06. marts 2010 - 16:08 #6
Hej jeeg reagerede kun på #1 idet jeg mener isdn er ude og kun bruges få steder idet isdn kun kører max 256 mbit og kun ved duplex
når du idag kører med adsl og betydeligere højere hastigheder bliver det leveret gennem en pstn
Avatar billede Zenotax Nybegynder
06. marts 2010 - 18:54 #7
Ok gutter,
jeg havde ikke lagt mærke til at indlæggene kom fra forskellige personer - SORRY!