Avatar billede geforce3 Praktikant
06. marts 2010 - 16:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Harddiskoptager

Hej
Jeg leder efter en harddiskoptager. Jeg har ikke vildt mange krav udover det meget gerne må være en samsung som mit TV. Dog er jeg lidt i tvivl om hvad den skal understøtte, da jeg har kabeltv, og selvfølgelig gerne vil optage det digitale TV signal, og ikke det analoge. Er det en helt mulig mission?
06. marts 2010 - 16:53 #1
Avatar billede snowball Novice
06. marts 2010 - 17:25 #2
Med mindre du vil sætte en PC op til det, så er du så godt som tvunget til at vælge den boks som din udbyder kan tilbyde dig.

Se evt. "So ein Ding" fra 2/2 på http://www.dr.dk/dr2/soeinding for nærmere forklaring.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2010 - 17:36 #3
hos www.yousee.dk
samsung og den kommer i uge 12 hvis alt går vel

du kan gøre det på 2 måder

du kan leje den hos yousee og det koster dig 89,- kroner om måneden
du kan købe den og den koster 2695,- engangsbeløb
+ 30 kroner for et kort om måneden.

tlf 80 80 40 40

m.v.h
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
06. marts 2010 - 19:13 #4
treatmenice, du har før omtalt at der skulle komme en med DVB-C understøttelse. Kan du komme det nærmere?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 07:46 #5
ved en simpel forespørgsel hos elgigamten vil du få at vide de ikke er kommet endnu og ingen ved hvorfor.

tak skal i have i folketinget for at have forplumret det hele for os og det var nok her du skulle stille spørgmålet. bare vent til de vil lave radioen om så opfinder de vel et nyt format som ingen før har hørt om.

yousee og samsung har monopol på området og der er ikke lovligt - der skal være alternativer jo men så kan du købe den men desværre mine herrer så er der kun en der laver den og så er der ikke konkurence på området.
hvordan syntes i det går for dem - men gør i noget ved det
forespørg de tumber der er medieordførere hvad der sker så får i våde fødder med alt det vand de hælder ud

du kan ikke købe den i froretningerne mere eller indtil yousee skifter standpunkt for det har de gjort indtil mange gange og taberne - DET ER OS

yousee boksen blev tilbage kaldt fordi der var fejl på chippen

spørg her

www.folketinget.dk
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
07. marts 2010 - 14:15 #6
Har Yousee monopol på DVB-C formatet?
16. januar 2011 - 19:43 #7
<geforce3>: Har du nogen sinde tænkt dig at pænt vende tilbage til denne tråd ?
Og de mange andre du har 'glemt' og som du slet ikke har vendt tilbage til -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/geforce3
Avatar billede npad Nybegynder
01. april 2012 - 22:12 #8
Jeg tænkte lige, at jeg ville vende tilbage til denne tråd, for at få svar på om hvorvidt YouSee/TDC har monopol på DVB-C formatet?

Med hensyn til køb af harddisk optager, kan jeg varmt anbefale den gratis guide de har inde på www.harddisk-optager.dk

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 07:52 #9
ja det kan man godt sige de har

man skal købe et kort der koster omkring 40 kr om måneden ellers kan du ikke bruge den til ret meget

jeg syntes efterhånden det er ret groft når man tænker på at ---

da jeg købte den og sendte den retur for over et år siden - kunne den ikke huske hdmi kablet der sad i hvis strømmen havde været lukket på stikkontakten

var det ikke snarty på tide at den drønnert der sidder som forbrugerombudsamand fik set lidt på det her

man må ikke have monopol men hvad er det i realiteten de har ---hallo derinde

samtidig kunne han se lidt på deres bredbåndsforbindelse via antenne stikket
skulle den ikke også være konkurence relateret

bredbånd 20 mb hos fullrate 299,-
+ telefon 50 om måneden der foregår via bredbåndet

hos tdc der ejer fulrate kan man hos yousee få denne her

20 mb 299,-
telefon 89,-

hvorfor skal de have 30 kroner mere for den samme fobindelse

konkurence og min bare røv

man har den mistanke at der sker kun noget hos tdc hvis de skal af med en topchef

da vi fik bredbånd forlod dyrmose selskabet med tror det var 90 mill.

hele det her cirkus skulle meget nøje gennegåes af et tv selvskab men ikke af dr da deres journalister ikke er  gode nok til at stille de samme kritiske spørgsmål som du og jeg
hvorfor gør de ikke det - opfatter de dagligdagen anderledes end os andre

man undres

m.v.h