Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
06. marts 2010 - 22:43 Der er 3 kommentarer

hjælp til <form>

Hej eksperten.

Jeg vil lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at lave sådan at når man er logget ind på min hjemmeside viser den det brugernavn som er logget ind og hvis der ikke er nogen der er logget ind så skal den vise min brugernavn password form.

<form action="pass/login.php" method="post" class="loginform">
<lable class="inputlable">&#187;Brugernavn:</lable>
<input type="text" name="brugernavn" class="input"/>
<lable class="inputlable">&#187;Kodeord:</lable>
<input type="password" name="password" class="input"/><br><br>
<input type="submit" name="login" class="submit" value="Login"/><a href="admin.php">Admin</a>
</form>

hilsen: kim bork
Avatar billede kjeldsted Novice
07. marts 2010 - 00:02 #1
Hvordan gemmer du info om hvorvidt man er logget ind og hvem man er? Går næsten ud fra du har lavet det med en session, er det korrekt?

(eller har du ikke lavet logind funktionen endnu?)
Avatar billede kjeldsted Novice
07. marts 2010 - 00:59 #2
Sig mig engang. Minder dette spørgsmål ikke ufattelig meget om: http://www.eksperten.dk/spm/903760

Læs lige: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser (pkt. 2.1.11). Og tag så lige at lukke mindst ét af de to indentiske spørgsmål. Og så lad være med at gøre det en anden gang (ser ud til det vist ikke er først gang det sker).

Kig også lige på pkt. 2.3, under det regelsæt som du har accepteret da du oprettede profilen.
Avatar billede kjeldsted Novice
11. maj 2011 - 11:43 #3
Bare for at følge op.
Er problemet løst? Og i så fald bør tråden lukkes.