Avatar billede tigerdyr2007 Praktikant
11. marts 2010 - 11:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med "no current record"

Hey, har efterhånden lavet del spørgsmål her, men i er jo alle ivrige hjælpere - og tak for det!

Jeg har en rapport , som virker fint, så tilføjer jeg et grupperingsniveau på en checkbox, "from selected to cleared", og så er der pludselig "no current record".
Jeg kan evt. maile DB hvis der er nogen som kan overtales til et kig.
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2010 - 12:25 #1
Jeg har ikke tid lige nu. Men får du ikke løst problemet senere idag, må du gerne sende db til:

mugs snabelting mail.dk

som en .zip fil konverteret til Acc 2000
Avatar billede tigerdyr2007 Praktikant
11. marts 2010 - 12:43 #2
Hmm, ja det ville være rart, men jeg har lige læst lidt mere på lektien og fundet:
http://support.microsoft.com/kb/888635
Så det er vist et problem fra 2003 og frem...
Men jeg vil sikkert gerne prøve alligvel. Måske jeg sender senere hvis jeg ikke finder en workaround.
Avatar billede mugs Novice
11. marts 2010 - 19:40 #3
Efter lidt mailen frem og tilbage, fandt spørgeren selv en løsning.
Avatar billede tigerdyr2007 Praktikant
11. marts 2010 - 19:44 #4
Jeps, jeg endte med i stedet for at gruppere på en chekcboks så i forespørgselsdesignet indsatte jeg følgende udtryk i stedet for feltnavnet på checkboks:

contact_type: IIf([primarykontact]=True;'Case1';'Case2')

Og dem var der ingen problem med at gruppere på.