Avatar billede peterpeter Seniormester
12. marts 2010 - 12:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Skal bare være pænt og enkelt - simpelt logo i hjørnet

Kære alle

Jeg har netop skiftet CMS system på vores idrætsforeningshjemmeside. Alt er på plads nu, bortset fra logo'et...

Nogle der vil lave et nyt / komme med et bud ??

Jeg skifter det ud med det samme, så send gerne et forslag ;-)

Siden kan ses her: www.asgi.dk

logo'et er her: http://asgi.dk/templates/rhuk_milkyway/images/mw_joomla_logo.png

Eneste krav er, at det skal være samme størrelse !!

Endvidere vil det dejligt, hvis det var transparent, i de samme blå farver og der må også gerne være lidt stil over det !!!

(Prøv at se mit dårlige hakkede billeder jeg selv kunne præstere....)

MEN - Jeg er taknemmelig over alle forslag og skifter det nuværende ud med det bdste forslag....

Tak - Mange tak

/Peter
Avatar billede drlotto Nybegynder
12. marts 2010 - 12:15 #1
Vær venlig at lukke tidligere spørgsmål. mange trækker sig når de ser at du ikke har lukket ældre spørgsmål.
Avatar billede Nick7100 Nybegynder
12. marts 2010 - 12:27 #2
Din forspørgelse på et logo kan jeg nemt klare for dig. ønsker du kun tekst eller må der gerne være andet på logoet... kom evt. med nogle eksempler på hvad der kunne være på det..
Avatar billede peterpeter Seniormester
12. marts 2010 - 12:38 #3
Hej Nick

Alletiders..tak for dit svar.

Hvis du ser på mit eget "sølle" forslag, er det kantet og grimt...

Jeg ønsker blot der står: Alsønderup Idrætsforening" i den blå farve....

Det er alt - Men kan det peppes op med lidt skygger eller noget lækkkert design er jeg åbent for alt !!

Bare det er flot ;-)

...ellers hvis det kunne bliver sportsligt !! - ville også være fint ;-)

Du må meget gerne komme med FLERE bud ;-)

På forhånd tak...

/Peter
Avatar billede swon Nybegynder
14. marts 2010 - 12:11 #4
Hvor meget er du villig til at betale? :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
15. marts 2010 - 09:31 #5
Avatar billede peterpeter Seniormester
15. marts 2010 - 09:49 #6
Hej Bill

Fair nok !! OK forsøg...

Umiddelbare kommentarer:

Kan godt lide det står skarpt og klart - ser prof ud !!

Men kan ikke så godt lide "hornene" - ville hellere have noget der havde med sport at gøre !!!
Bolde, ketsjere og lign.

Men pænt forsøg - helt klart....

TAK

/Peter
Avatar billede bill20 Nybegynder
15. marts 2010 - 16:53 #7
Så prøver jeg igen. C",)
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/EKS/904307.html

Vh.
*Bill
Avatar billede peterpeter Seniormester
15. marts 2010 - 23:30 #8
Tak Bill...

Jeg beklager - men vi har ikke Basketball i foreningen...
;-)
Måske bedre med fodbold og badminton ?? - og gerne i farver der matcher logo...

PS: Jeg har lige lavet noget skidt på sitet, da jeg prøvede at indlægge et modul - så nu kan man slet ikke se siden...Jeg beklager - hvis I kan Joomla, er i velkomne til at komme med et bud på en løsning - se evt.
http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=459&t=498300
Avatar billede bill20 Nybegynder
16. marts 2010 - 08:47 #9
Her er det skiftet med en bold i farven.

http://users.cybercity.dk/~bdc5392/EKS/904307.html

Vh.
*Bill
Avatar billede peterpeter Seniormester
18. marts 2010 - 10:30 #10
Hej Bill
så virker siden og jeg har sat dit logo ind !!
Men jeg syntes der mangler noget !!

Måske skal der aligevel ikke være bolde med ??? - Kunne det blive lidt større (helt ud til kanterne) og kunne skriften måske blive lidt "stilelig" ??

- Endvidere syntes jeg heller ikke så meget om, de streger der går igennem bogstaverne !!

Håber kommentarer er OK ?

/Fortsat god dag

/Peter
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. marts 2010 - 09:23 #11
her er der så uden bold & striber, samt lidt str.

http://users.cybercity.dk/~bdc5392/EKS/904307.html

Vh.
*Bill
Avatar billede peterpeter Seniormester
23. marts 2010 - 09:56 #12
Super - Nu er den ved at være der ;-)

Men kan altså ikke lide, at du har skiftet bolden ud med en ketsjer !!!  - Ud med ketsjeren og tilbage med bolden !! - Den må gerne være bag ved teksten...

OK ?

...og foreløbig tusind tak

/Peter
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. marts 2010 - 13:57 #13