Avatar billede jenshentze Praktikant
12. marts 2010 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formmail

Jeg har et formmail som jeg vil have rettet til. Det virker fint men når jeg modtager mailen i mit emailprogram kan jeg ikke se hvorfra mailen kommer (i "fra" feltet i mailprogrammet). Der er en programstump (<input type="hidden" name="subject" value="Ordre fra XXXXXX.">). Den kan jeg godt se i "emnefeltet" i mailprogrammet. Hvordan får jeg lavet en programstump der henter den indtastede email adresse og sætter den ind i "fra" feltet ???
Avatar billede jenshentze Praktikant
12. september 2010 - 18:49 #1
Afslutter dette spørgsmål.
Avatar billede muddi Praktikant
31. oktober 2010 - 00:04 #2
Hej Jens,

Svaret finder du ved at læse dokumentationen til scriptet. Den er ret god, og det er let at følge anvisningerne. Du finder readme filen til FormMail her http://www.scriptarchive.com/readme/formmail.html

Du skal se under Form Configuration -> Optional Form Fields

God fornøjelse :)
Avatar billede jenshentze Praktikant
11. marts 2011 - 10:13 #3
Tak for linket.