Avatar billede backside Nybegynder
12. marts 2010 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Checkbox til MySQL problem

Hey nørder.

Nu har jeg siddet og rodet med det skidt her i flere dage, jeg opgiver.
Jeg har en liste, en "ToDo" liste. Der kunne jeg godt tænke mig at have en checkbox og en submit som smider "Ok" ind i den dertil inrettede row.
Det kunne se sådan ud: www.4952.dk/tmp

Jeg er ikke så fandens stiv i det, men har da fået checkbox´en til at hente ID. Kan bare ikke få den til gøre som jeg vil, kaste "Ok" ind det rigtige sted.
Hver gang jeg tror den er der opretter den en ny row og skriver ok i den. Nogen der kan hjælpe en efterhånden panisk mand her?
...ved ikke om det er en PHP ting eller MySQL, men smider den her.
Avatar billede majbom Novice
12. marts 2010 - 21:27 #1
prøv at smid den kode der opdaterer dine todos

det lyder umiddelbart som om du bruger INSERT i stedet for UPDATE
Avatar billede backside Nybegynder
12. marts 2010 - 21:41 #2
Det der er nyt for mig...
Selvfølgelig skal jeg da bruge update og ikke insert.

Ser lige hvad jeg kan komme frem til, vender tilbage.
Thx for input so far.
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2010 - 16:51 #3
splazz, smid et svar.
Nu gav det hele lige pluslig mening. :-)
Takker for hint, den havde jeg ikke lige i tankerne.
Avatar billede majbom Novice
13. marts 2010 - 17:25 #4
selv tak :)
Avatar billede majbom Novice
14. marts 2010 - 12:32 #5
tak for point...