Avatar billede pkj7480 Juniormester
14. marts 2010 - 08:36 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Rundll32

Jeg har - som mange andre - fået et problem med rundll32. Og da der åbenbart er mange forskellige årsager til at denne fejl opstår, vil jeg gerne have lidt hjælp. Jeg har kørt programmet Anti-Malware samt CCleaner uden at problemet er løst. Efterfølgende har jeg hentet programmet HJT og scannet maskinen. Resultatet ses nedenfor. Håber der er hjælp at få.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 08:20:00, on 14-03-2010
Platform: Windows Vista  (WinNT 6.00.1904)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16982)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\Common Files\PCSuite\DataLayer\DataLayer.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\TrayApplication.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Acrotray.exe
C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE
C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BtTray.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\NetSoftware\NetSoftware.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclIVTBTSrv.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\Common Files\ACD Systems\EN\DevDetect.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint II\SetpointII.exe
C:\Program Files\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\ieuser.exe
C:\Users\Per\Downloads\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig?hl=da&source=iglk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: (no name) - {E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D} - C:\Program Files\pdfforge Toolbar\SearchSettings.dll
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.5.4723.1820\swg.dll
O2 - BHO: pdfforge Toolbar - {B922D405-6D13-4A2B-AE89-08A030DA4402} - C:\Program Files\pdfforge Toolbar\pdfforgeToolbarIE.dll
O2 - BHO: IEHlprObj Class - {CE7C3CF0-4B15-11D1-ABED-709549C10000} - C:\Program Files\NetSoftware\IEHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D} - C:\Program Files\pdfforge Toolbar\SearchSettings.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: pdfforge Toolbar - {B922D405-6D13-4A2B-AE89-08A030DA4402} - C:\Program Files\pdfforge Toolbar\pdfforgeToolbarIE.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\PROGRA~1\COMMON~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SearchSettings] C:\Program Files\pdfforge Toolbar\SearchSettings.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NetSoftware] "C:\Program Files\NetSoftware\Starter.exe" /path="C:\Program Files\NetSoftware"
O4 - HKLM\..\Run: [BtTray] "C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast5] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Device Detector] DevDetect.exe -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Program Files\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O4 - Global Startup: SetPointII.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: Append to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_96D6FF0C6D236BF8.dll/cmsidewiki.html
O8 - Extra context menu item: Send via Meddelelse(&M)... - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\TransSend\IE\tssms.htm
O8 - Extra context menu item: Sendt af Bluetooth - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\TransSend\IE\tsinfo.htm
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk (HKLM)
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/QuickTime/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {1469FF24-47F6-11D2-8805-006008C537E3} (Adobe Mail Control) - http://www.kps.dk/codebase/ffmail.cab
O16 - DPF: {5D637FAD-E202-48D1-8F18-5B9C459BD1E3} (Image Uploader Control) - http://www.extrafilm.dk/ImageUploader5.cab
O16 - DPF: {A73BAEFA-EE65-494D-BEDB-DD3E5A34FA98} (Image Uploader) - http://www.extrafilm.dk/ImageUploader4.cab
O16 - DPF: {CDDCFBB3-4D93-11D2-B1A9-00A0C9B742BE} (Adobe Script Object) - http://www.kps.dk/codebase/scriptobject.cab
O16 - DPF: {CF40ACC5-E1BB-4AFF-AC72-04C2F616BCA7} (get_atlcom Class) - http://wwwimages.adobe.com/www.adobe.com/products/acrobat/nos/gp.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{44B2CCDF-6FBC-4299-A333-3F6FC4A29905}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Windows\system32\skype4com.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Windows DreamScene - {E31004D1-A431-41B8-826F-E902F9D95C81} - C:\Windows\System32\DreamScene.dll
O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft AB - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ares Chatroom server (AresChatServer) - Ares Development Group - C:\Program Files\Ares\chatServer.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: BlueSoleilCS - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleilCS.exe
O23 - Service: BsHelpCS - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BsHelpCS.exe
O23 - Service: BsMobileCS - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BsMobileCS.exe
O23 - Service: ExtraFilm upload service (EFUploadSrv) - Textalk AB - C:\Program Files\ExtraFilm Designer DK\EFUploadSrv.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1ca7da39fb664d) (gupdate1ca7da39fb664d) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 13065 bytes
14. marts 2010 - 09:46 #1
Under alle omstændigheder så mangler du fuldstændig opdateringer fra WindowsUpdate !!!

M$ ServicePack1 til Vista -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746
M$ ServicePack2 til Vista -> (32bit) -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d

+ efterfølgende MANGE opdateringer fra WindowsUpdate !!!
Avatar billede pkj7480 Juniormester
14. marts 2010 - 10:35 #2
Hej.
Tak for hurtigt svar. Kan det nu passe, at der mangler opdateringer?? Når jeg kigger på listen over opdateringer starter det den 17. oktober 2007 med en opdatering (KB939159) og slutter den 11. marts 2010 med (KB973917). Men umiddelbart kan jeg godt nok ikke finde (KB936330), men er servicepakkerne ikke automatisk med når der opdateres??
14. marts 2010 - 12:24 #3
ServicePack er ikke nødvendigvis med ...

Du mangler også IE8 + efterfølgende opdateringer til den...

Mere chck -> http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede pkj7480 Juniormester
14. marts 2010 - 15:06 #4
Hej.
8`eren er nu installeret, men når jeg går und på det link du anviste til servicepakke 1, står der, at hvis det kun er 1 computer, der skal opdateres, skal man gå ind på windows update i stedet for. Dér er der ingen nye opdateringer. Skal jeg hente servicepakkerne ned??
14. marts 2010 - 15:30 #5
1) Du henter/downloader de to store pakker og gemme et sted du kan finde igen i næste linie.
2) Lukker alle andre programer - evt. også netværksforbindelsen - og starter SP1 'pakken' som du gemte før.
3) Følg instruktionen
4) Vente - Vente - Vente ...

5) Samme procedure mht SP2 'pakken' ...

6) Vente - Vente - Vente ...

7) Netværksforbindelsen på igen.

8) WindowsUpdate - "Søg efter opdateringer..."
Avatar billede pkj7480 Juniormester
14. marts 2010 - 17:47 #6
Så er jeg kommet et lille skridt længere, men det er ikke lykkedes at installere servicepakke 2. Der kommer et vindue frem med teksten: der mangler nogle komponenter ell. lign..Efter indstalleringen af servicepakke 1 og afslag på 2´eren kig jeg på update, og der var 8 opdateringer, som blev indstalleret. Var gør jeg så nu??
14. marts 2010 - 18:35 #7
1. Download denne fil. http://www.kortelinks.dk/?HPOOH
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg "Kør som administrator..."
3. Tjek Windows Update igen...
Avatar billede pkj7480 Juniormester
14. marts 2010 - 19:17 #8
Linket er downloaded og der kom nogle små vinduer op, som sagde at de forskellige ting var lykkedes, men der er ingen nye opdateringer - heller ikke når jeg søger efter dem.
14. marts 2010 - 19:29 #9
... men SP2 instaletionen ?

Evt. "HøjreMusseTast" - "Kør som Administrator..." ?
Avatar billede pkj7480 Juniormester
14. marts 2010 - 19:38 #10
Heller ikke denne gang lykkedes det. Teksten er - som du sikkert kender: "én eller flere systemkomponenter, som servicepakken skal bruge, mangler".
14. marts 2010 - 19:59 #11
Hmmm...

1. Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
2. Skriv: SFC.exe /Scannow > Enter
3. Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det
4. Genstart computeren
Avatar billede pkj7480 Juniormester
14. marts 2010 - 20:27 #12
Scanningen lykkedes. Teksten lyder: Windows resourcebeskyttelse fandt beskadigede filer, som blev rep.. Du kan finde flere oplysninger i CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log f.eks: C.\windows\logs\CBS\CBS.log
Når jeg prøver at taste linjen ind, kommer der en melding, at adgang nægtes.
14. marts 2010 - 20:40 #13
(Den fil kan alm. bruger heller ikke få noget brugbart ud af *S*)

SP2 ?
Avatar billede pkj7480 Juniormester
15. marts 2010 - 16:37 #14
Hej.
Det er ikke lykkedes at installere SP2. Men jeg tror jeg er kommet lidt tættere på, da jeg nu er kommet helt ind hvor jeg skal acceptere licensen. Så langt har jeg ikke været før, men det det var ikke nok.
15. marts 2010 - 17:07 #15
Hmmm... check i den alm. WindowsUpdate om der er ANDRE elementer som kan/skal/bør instaleres - check alle...
Avatar billede pkj7480 Juniormester
15. marts 2010 - 17:20 #16
Inden jeg skrev til dig, havde jeg været ude på update for at søge efter muligheder, men der var ikke noget.
15. marts 2010 - 17:48 #17
Hmmm...

(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede pkj7480 Juniormester
15. marts 2010 - 19:27 #18
Det passer ikke helt, at der ikke er nogle opdateringer, men det er mest sprogpakker og lign., hvad jeg ikke tror der har betydning i denne sammenhæng.
Er du gået tør for ideer - er vi hermed rendt imod en mur - eller er du gået i tænkeboxen??
Avatar billede pkj7480 Juniormester
16. marts 2010 - 17:45 #19
Hej.
Kampen fortsætter. Jeg har kørt SFC.exe /Scannow et par gange efter vi snakkede sammen sidst, og hver gang fortæller den, at den har udbedret beskadigede filer. Vil det sige at jeg bare bliver ved med at køre programmet indtil den ikke udbedrer fejl??
Derudover er der kommet et par nye updateringer frem - ikke i anbefalede - bl.a. KB937286 og KB928439. Er det noget der skal installeres??
Derudover er der nogle opdateringer til Ekstra samt sprogpakker.
16. marts 2010 - 19:15 #20
... nævnte opdateringe kan godt være kommet 'ind' inden for det sidste døgn...

Men forventer dog ikke at det vil give noget ændring/forbedring...

---

Hvordan er det nu mht. den oprindelig fejlmeddelse ?
Avatar billede pkj7480 Juniormester
16. marts 2010 - 19:42 #21
Umiddelbart har opdateringerne ikke haft nogen indflydelse på problemstillingen.
Meldingen er den samme: Windows værtsproces (Rundll32) er holdt op med at fungere.
Hvad siger du til SFC.exe /Scannow ??
16. marts 2010 - 19:56 #22
... og den ER kørt som "Aministrator.." som beskrevet i #11 ?
Avatar billede pkj7480 Juniormester
16. marts 2010 - 21:29 #23
Nemlig
Avatar billede pkj7480 Juniormester
24. marts 2010 - 19:49 #24
Så er kampen slut. Resultatet blev en sletning af disken og en ny opstart. Dog denne gang med Windows 7. Og indtil videre ser det ud til at virke. Tak for hjælpen. Skal vi så ikke lukke denne tråd??
24. marts 2010 - 19:58 #25
Tja - læg selv et [svar] og la' os alle dele...

Husk at checke for
* WindowsUpdate
* WIN7 Driverpakker
* Sikkerhedsprogram
Avatar billede pkj7480 Juniormester
19. august 2010 - 16:57 #26
Du må undskylde ventetiden. Endnu engang tak for hjælpen
19. august 2010 - 19:20 #27
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

(Du mangler lige at [Accepter] ) ...