Avatar billede hci Novice
14. marts 2010 - 17:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kopiering fra CD til USB nøgle

Jeg har købt en lille PC, uden cd-drev, vil have lagt min MS Office XP ind på drevet. Kan man kopierer Office cdèn over på en nøgle?. Skal jeg hente Programmet på nettet koster det ca. Kr. 700,00  hvilket jeg gerne vil undgå, når jeg har programmet.
14. marts 2010 - 17:59 #1
...Kan man kopierer Office cdèn over på en nøgle?. ... -> Jeps !

Jeg har 'alle' min instalations CD'er (M$ Office, ..., ..., ...)på én nøgle, istedet for løse CD'en/DVD'er ...
Avatar billede hci Novice
14. marts 2010 - 18:08 #2
Hej Karise_larry, det lyder godt!, jeg har måske formuleret mig forkert, vil også gerne vide hvordan man kopierer fra CD til nøglen.Har prøvet at markerer filer på CD og flyt til nøgle, men får på et tidspunkt meddelelse om at enlelte filer ikke kan læses,
mener det er dll. filer
14. marts 2010 - 18:23 #3
Snavs på skiven ?

Copy til Harddisk først (til en dertil oprettet TOM mappe)
Avatar billede hci Novice
14. marts 2010 - 19:15 #4
Det virker, rensede CD`en, kopierede til tom mappe, derefter til nøglen. Det er noget siden jeg sidst har brugt Eksperten, hvordan giver jeg point.
Tak for hjælpen.
Avatar billede hci Novice
14. marts 2010 - 19:17 #5
Hej igen, det var nemt at give point
14. marts 2010 - 19:34 #6
Ja - til dig selv. Det er jo ikke liiiiige det der er meningen...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

(Bare til en anden gang *S*)
Avatar billede hci Novice
14. marts 2010 - 20:11 #7
Hej det må du undskylde, der var jeg lidt for hurtig, hvordan kan jeg give dig point.
14. marts 2010 - 20:22 #8
(La' nu det være... *S*)