Avatar billede krukken Juniormester
16. marts 2010 - 23:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver til WD5000AAKS og Windows 7

Hej,

Jeg har at installere Windows 7, men under installationen får jeg at vide, at jeg skal angive en driver for harddisken.

Jeg har forsøgt at downloade en driver via nettet, men jeg kan ikke finde en.

Harddisken kan findes her: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=301

Har du en driver til denne, som jeg kan downloade?
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
16. marts 2010 - 23:27 #1
Tror windows tænker på RAID ikke ? i så fald kan du bare ignorerer den besked, medmindre du har i sinde at bruge RAID.

En harddisk plejer at være "plug'n'play", ved at de har en "driver" lagt på 0 sporet.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2010 - 08:30 #2
Windows 7 burde godt have driverne, men prøv evt. ude i BIOS, hvis du kan finde et punkt der hedder noget med SATA compatibility at ændre det til Compatibility eller AHCI. Ellers skal du ind på producenten af bundkortet og finde en driver til HDD-controlleren og ligge det over på en USB-stick.
Avatar billede krukken Juniormester
15. maj 2011 - 16:06 #3
Jeg kan ikke huske, hvilke svar jeg brugte. Kan I ikke begge ligge et svar, så deler jeg pointene imellem jer.
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
15. maj 2011 - 18:00 #4
Svar