Avatar billede cldu Nybegynder
30. december 1999 - 21:47 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

nytår...

... hej alle eksperter!

Det er rart at se, at problerne ikke holder op fordi året gør det. Bare en lille nytårshilsen til alle jer fra alle mig. ;-)

Godt nytår!
Avatar billede mfriis Nybegynder
30. december 1999 - 22:12 #1
Godt nytår...

Avatar billede koder Nybegynder
30. december 1999 - 22:23 #2
Godt nytår...
:-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 1999 - 22:26 #3
Hehe.... Og i ligemåde !!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
30. december 1999 - 22:33 #4
jah, hvis vi er lidt heldige, så kommer problemerne igen i tifold i morgen tidlig :o)

Godt nytår
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 1999 - 22:44 #5
jeg tror sgu også jeg laver sådan et spm her når jeg har fødselsdag... hehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 1999 - 22:50 #6
BTW jeg giver 50 point til den sidste der opretter et spm inden Y2K
Avatar billede gauntlet Nybegynder
30. december 1999 - 22:51 #7
hehehehehe
Godt nytår og tillykke med fødselsdagen Cyberesben (når den dag kommer)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 1999 - 22:56 #8
det er den 3/7 2000 der bliver jeg 18 så i må gerne komme med nogle gaver hehe
Avatar billede superagentdk Nybegynder
30. december 1999 - 23:25 #9
Jubii...
Jeg vil sidde oppe hele nytårsaften
så jeg kan få de 50points!!!!!!
Avatar billede coma Nybegynder
30. december 1999 - 23:29 #10
Godt nytår til jer alle :-))
Avatar billede Slettet bruger
31. december 1999 - 00:08 #11
Rigtig godt år 2000 Y2k. Hvad med et tjek på eksperten efter kl. 00 - 1 2 stykker ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. december 1999 - 06:52 #12
Ja, jeg har fødselsdag den 22/1...

Jeg ønsker mig:

128 MB SD-RAM
SB Live! 1024
Bil
Sorrund højtalere
Sove Sofa
Nyt skrivebord
Kørekort
Sorte hansker
Point
GE Force 256
Nokia 7110

Der kommer flere....

:o)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
31. december 1999 - 09:05 #13
>>Nyt skrivebord

Installer windoze igen (hehe)
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. december 1999 - 12:51 #14
Jeg køre med engelsk Windows, så jeg har ikkke et skrivebord.... jeg har et desktop!

Det bord jeg har kigget på et et model 100-978 fra Ikea.

Skriv hvis det er nogen som vil give mig sådan et! al@mpeg.dk
Avatar billede engberg Juniormester
31. december 1999 - 14:49 #15
Godt nytår - og til cyberesben og superagentdk....... få Jer et liv

                                        ;-)

e.
Avatar billede sticky Nybegynder
31. december 1999 - 14:59 #16
Godt nytår til alle!!!

Kasper
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 1999 - 16:04 #17
engberg>> DØ
Avatar billede superagentdk Nybegynder
31. december 1999 - 16:13 #18
engberg>>Jeg ved hvor du bor!
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. december 1999 - 16:14 #19
Så bliver i alle så personlige.... Rigtig Jule/Nytårs stemning !!
Avatar billede superagentdk Nybegynder
31. december 1999 - 16:17 #20
Avatar billede engberg Juniormester
31. december 1999 - 16:26 #21
Det var det jeg snakkede om, med at få sig et liv superagentdk....

              ;)

e.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 1999 - 16:38 #22
engberg, der er noget du ikke fatter!

sætningen "få et liv" er en af de mest misbrugte klichéer der findes, og dækker for det meste over manglede livsindhold hos dem der udbryder sætningen.

man behøver ikke have mindre liv bare fordi man kan finde ud af hvor du bor via dit domænenavn, det betyder snarere at man er lidt kvik og kan finde ud af sådan noget i stedet for at sidde derhjemme og rive sig i gearstangen hele dagen...

og for mit eget vedkommende, ja, jeg har et liv, og hvis du selv havde haft lidt mere liv ville du have snakket med flere mennesker og måske lære at nogen gange tager man en ironisk distance til tingene....

grunden til at jeg skrev "jeg tror sgu også jeg laver sådan et spm her når jeg har fødselsdag... hehe" var fordi jeg var træt af at  folk oprettede den slags åndssvage ting, tænk på hvor meget tid man i forvejen bruger på at sige godt nytår, god jul osv...

det er da latterligt at man også skal spilde plads på eksperten med den slags pis, tænk hvis folk også oprettede et spm hver gang de havde fødselsdag...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 1999 - 16:39 #23
og jeg tror også at superagents svar var et ironisk modsvar til det den halvtåbelige præmie som jeg for sjov giver
Avatar billede engberg Juniormester
31. december 1999 - 16:51 #24
Man kan jo overveje hvor meget liv man har når man sidder i smoking og lige skal se om en eller anden ukendt har generet én yderligere, et sted på internettet (ja det er sku mig!).

Forhåbentligt er signalet med ironien i mine ";-)" gået ind, og jeg håber ikke at cyberesben eller andre har opfattet mig som provokerende....

Til sidst! Godt nytår fra Aalborg Øst!

Engberg.
Avatar billede engberg Juniormester
31. december 1999 - 16:55 #25
(men for faen, er man ikke lidt undskyldt, når hyænen alligevel bruger 2½ time på at blive smuk!)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
31. december 1999 - 23:51 #26
Nå men godt nytår alle sammen
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2000 - 00:36 #27
Ja så kom vi godt ind i det nye år 2000 Godt Nytår <:o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2000 - 04:40 #28
hvorfor fanden sidder i på nettet så tæt op ad Y2K?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2000 - 09:48 #29
Hvorfor fanden skulle man da ikke det? Er der sket noget ved det?
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. januar 2000 - 11:24 #30
CyberE>> Hvorfor fanden sidder DU på nettet når du skulle ha været ude og drikke? ;-O~~ (Smiley som har fået for meget at drikke)
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. januar 2000 - 11:24 #31
Det ser ud som om at Eksperten klarede År 2000 !!
Avatar billede cldu Nybegynder
01. januar 2000 - 12:46 #32
...

Og så var der kun ét at sige:

".. Oh shit, we're stil alive..."

Godt nytår alle. Og pas på jer selv.
Avatar billede winkill Nybegynder
01. januar 2000 - 13:06 #33
Godt nyt hår til jer alle...
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
01. januar 2000 - 14:13 #34
Og - æhh...Godt nytår fra mig også!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2000 - 18:23 #35
goulduck>> jeg havde været ude og drikke og var kommet halvfuld hjem og skulle lige på nettet
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. januar 2000 - 19:37 #36
hehe... var først hjemme ved 11 tiden...

cldu>> Ja var det ikke de pilgrimme eller sådan nogen som var skuffede over at jorden ikke var gået under?