Avatar billede justrace Novice
19. marts 2010 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hyperlinkfarver i Word 2007

Hvordan kan jeg ændre farver på hyperlink i Word 2007?

De farver der er som standard er ikke ret gode til baggrunden.
19. marts 2010 - 13:56 #1
Rediger typografien Hyperlink i det aktuelle dokument - eller i skabelonen Normal, hvis det skal gælde for alle fremtidige dokumenter.
Avatar billede tjp Mester
19. marts 2010 - 13:57 #2
Hvis du trykker Alt + Ctrl + Shift + S får du listen over typografier. Her holder du musen henover 'Hyperlink' og der kommer en lille pil frem. Den trykker du på og vælger 'Rediger...', hvorefter du har mulighed for at sætte farver, skrift osv.
Avatar billede justrace Novice
19. marts 2010 - 14:41 #3
Et af problemerne var at jeg ikke kunne finde den, men nu virker det.

Tusind tak, og tjp's var den bedste og uddybende så hvis du smider et svar, så lukker jeg igen.
Avatar billede tjp Mester
19. marts 2010 - 15:27 #4
Et svar.. :-)