Avatar billede rew Nybegynder
23. marts 2010 - 11:21 Der er 4 kommentarer

Tekst på knap i C5

Er der nogen som ved hvordan man skifter tekst på en knap f.eks. ved start/stop så når man trykker på knappen skifter tekst fra start til stop og omvendt ?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 23:15 #1
Du kan bruge macroen #Frm_FldPmt som sætter et felts ledetekst:

#Frm_FldPmtV(Blok,Felt,'tekst')
Avatar billede rew Nybegynder
24. marts 2010 - 11:21 #2
Hej Rahp

Det virker ikke, der kommer ihvertfald ikke den tekst på knappen som jeg skriver.
Avatar billede mariaf Juniormester
24. marts 2010 - 21:43 #3
En knap er bare et menupunkt, og det mener jeg ikke kan skifte navn efter behov.
Du kan lave et tekstfelt, der viser status på siden - åbne/alle er den meste kendte.
Måske noget med to knapper i hver sin blok, så den er grå/sort?
Avatar billede rew Nybegynder
25. marts 2010 - 08:53 #4
Man kan godt sætte en tekst på en knap på helt normal vis ved bare at skive set knap = "tekst" jeg mente bare der var en mere "pæn" måde at gøre det på.