Avatar billede stupendous_dk Nybegynder
29. marts 2010 - 00:37 Der er 8 kommentarer

Macbook 13" batteri problemer

Jeg købte for under et halvt års tid siden en brugt macbook 13" - sådan en intel core2dou maskine. Jeg købte den velvidende batteriet var defekt. Jeg købte bare et nyt og så var den kørende.

I januar virkede det nye batteri ikke længere. Så snart strømstikket falder ud - og det ved alle macbook brugere at det meget let gør! - så slukker maskinen.
Jeg fik byttet batteriet på garantien, og maskinen virkede igen fint uden lader sat til... 2 dage senere var problemet der igen!

Er det min adapter der er i stykker og derfor ødelægger batteriet, eller har jeg bare været uheldig to gange? Nogen mac-folk der kender til det?
Avatar billede kado Nybegynder
29. marts 2010 - 07:14 #1
Jeg har set problemet enkelte gange før.
Det er IKKE batteriet, men din lader, som ikke fungerer. Du har formentlig kun strøm på, når lader er tilsluttet.
Henvend dig evt. direkte til apple-support.

Det er forøvrigt ikke korrekt, at strømstikket nemt falder ud. Det er magnetisk og holder temmeligt godt fat, så her har du også et problem.

/kado
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 09:51 #2
denne her tråd er oprettet i svar den skulle have været oprettet som kommentar.

ved at bruge svar funktionen viser man fejlagtigt at der er et svar til lukning og så er der ingen der går derind og det er vel ikke det man vil opnå.

man lægger en kommentar indtil spørger beder en om at lægge et svar han accepterer

det ser ikke ud til administrator at folk fatter hvordan man bør gøre.
Avatar billede stupendous_dk Nybegynder
29. marts 2010 - 10:09 #3
Ehm... jeg har bare valgt "opret" og så valgt en kategori. Kan ikke se hvad man skal gøre anderledes, i så fald ulogisk. Men sorry, kan jeg ændre det?
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 10:35 #4
nej nu ved du det
Avatar billede stupendous_dk Nybegynder
29. marts 2010 - 10:48 #5
Nej jeg er overhovedet ikke klogere. Hvis du prøver at belære nogen og ikke bare har sure opstød, så gør det ordentligt?

Jeg vælger "Opret: Spørgsmål" - her kan jeg vælge en kategori, skrive et spørgsmål, og vælge sværhedsgrad. Ser ikke andre felter. Whats wrong? Pft
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 11:52 #6
nu er det ikke for at hidse dig op men bare ment som en venlig påmindelse om at at spørgsmåel er oprettet som et svar - er det ikke korrekt
eller se i øverste hjørne det er gult - er det ikke  et svar

man skal altid skrive pænt herinde - jeg kan også skrive grimt men det vinder man ikke noget ved.

hvis du bare opfatter mig som en brokker kan du jo bare ignorere det

http://www.eksperten.dk/faq

http://i39.tinypic.com/1zbt1zt.jpg
Avatar billede stupendous_dk Nybegynder
29. marts 2010 - 12:01 #7
Det er rart du tager dig tid til at hjælpe, jeg er helt lost nu.
Jeg kan godt se den er gul, men hvordan er den blevet det? Kan ikke se noget i FAQ omkring den gule prik. Og under oprettelse af spørgsmålet heller ikke.

Igen, jeg trykker "opret spørgsmål" - vælger kategori. Og skriver en tekst.

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede kado Nybegynder
29. marts 2010 - 16:18 #8
Hej begge.

Det er vist mig, der har dummet mig.
Jeg har fejlagtigt afgivet mit "svar" som et svar, skulle selvfølgelig have været som kommentar.

/kado