Avatar billede raketen Novice
30. marts 2010 - 16:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Power suply problem...

Har lovet at fixe de gamles pc da deres 250 watt Bestec psu er brændt af.
Havde en 150 watt og 550 watt psu til at ligge, 150 watt psu'en kommer fra et medie center og kan godt få pc'en til at boote.
550 watt corsair psu kommer fra min egen pc og den virkede fint inden jeg stoppe den i de gamles kabinet.
Med corsair når den lige at boote, cpu fan starter, hhd spinup, dvd read og alle fans i kabinetet kører 6-8 sek. hvorefter det hele slukker bortset fra dioden på forsiden af kabinetet som begynder at blinke.
Lyder som hvis den går i standby, bare wierd at den kan boote med den lille 150 watt psu.

Specs:
HP Pavilion t465.dk Desktop PC
motherboard A7N8X-LA (Focus)
Corsair VX550W psu
AOpen FSP150-50PL 150 watt psu

Fatter seriøst ikke hvorfor den ikke kan boote med min fine 550 watt psu, har prøvet kun med motherboard tilsluttet og det hjælper ikke, prøvede igen med min egen pc og der virker 550 watt psu'en fint... ???¤%¤¤"&¤%/%"%??? Hvad er der galt???

Det eneste jeg kan se det kunne være er at det er pga. ATX12V 2.2 Specifikationsoverensstemmelse.

På forhånd tusind tak...
mvh raketen
Avatar billede raketen Novice
02. april 2010 - 14:56 #1
Er der ingen der kan hjælpe et desperat individ?
02. april 2010 - 15:33 #2
Pssssst: Der er 'nogle' der ikke ka' li' at folk har hænger- spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/raketen ?
Avatar billede raketen Novice
19. september 2010 - 15:57 #3
Hp bras, smed en anden 250 watt psu i svinet så kørte den igen...