Avatar billede Blakker93 Nybegynder
30. marts 2010 - 23:55 Der er 3 kommentarer

Tastatur virker ikke

Hej

Jeg havde lige installeret et spil på computerene, som dog viste sig ikke ville virke. Jeg ville så gå ud af det, for at af installerer det, men så gik computeren helt amok, og jeg fik trykket på en masse knapper. Dette resulterede så i, at nu virker tastaturet ikke mere. Jeg tør ikke genstarte den, da jeg har kode på, og frygter, at jeg ikke kan skrive den mere. Er der nogen der kan hjælpe mig?
Det skal lige siges, at det er en bærbar compaq..

Mvh.
Avatar billede kimtheman Novice
31. marts 2010 - 00:19 #1
Tja der er nok ikke andet for en genstart og virker tastatur derefter ikke så er det jo en knap du har trykket for som er årsagen. Og så må du bare trykke fra en ende af.
Avatar billede Blandy Praktikant
31. marts 2010 - 11:33 #2
Hvis du har kode på din bios, så kan du ved hjælp af jumper, nulstille bios koden. Udmiddelbart kan årsagen til at dit tastatur ikke virker, være pga driveren er stoppet med at kører. Hvis din mus stadig virker, så kan du tjek job listen og se om den driver kører.

Under alle omstændigheder kan du ikke undgå at du skal slukke din maskine på et tidspunkt, så genstart og tag den derfra.
Avatar billede Vandreren Novice
31. marts 2010 - 13:31 #3
Sæt et USB-tastatur til maskinen. Det burde nyere versioner af Windows kunne genkende, selv før nogen bruger er logger ind.