Avatar billede hadro Novice
31. marts 2010 - 15:42 Der er 1 løsning

Sydenergi - egen router

Jeg har netop fået sydenergi, hvor jeg før havde tdc. Jeg satte min linksys router på og det kørte med det samme.
Det underlige er, at til at starte med fik jeg routerens egen 192,168 adresse - da den fungerer som dhcp.
Men nu pludselig får jeg en wan ip 95.154.x.x.

Hvordan kan jeg få lavet det således at det er min egen router der agerer dhcp og ikke boksen syd energi har sat op, hvor internet, telefoni osv kan kobles på
Avatar billede hadro Novice
31. marts 2010 - 15:54 #1
doh - havde i mørket sat den i lan stik og ikk wan