Avatar billede panther Nybegynder
19. juli 2001 - 22:11 Der er 8 kommentarer

Midi filer

Hvor finder jeg midifiler med dyrelyde/billyde og andre miljø lyde
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. juli 2001 - 22:12 #1
jeg tror jeg har en masse på min mail hvad er din mail så kan jeg prøve at sende dem !
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. juli 2001 - 22:19 #2
Jeg har flg. lyde :

En rude der går i stykker.
En bil der smadre.
En hund der gør og piver (som når de leger)
En motorlyd.
En anden Motorlyd.
Et eller andet der går i stykker.
Og til sidst en anden ting der går i stykker.
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. juli 2001 - 22:24 #3
Jeg tror du skal se på den her side :

http://www.maelkevejen.dk/1/lydfiler.htm

Der er mange gode lyde af dyr og meget andet.
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. juli 2001 - 22:31 #4
Der er også nogen natur lyde

http://www.maelkevejen.dk/1/strand.htm
Avatar billede panther Nybegynder
19. juli 2001 - 22:44 #5
Det skal være midifiler andre filer kan ikke bruges.

I er velkommen til at sende dem til mig på ronnie@computerpriser.dk
Avatar billede stormester Nybegynder
20. juli 2001 - 14:30 #6
Hej Panther
Må jeg lige rette en lille misforståelse. Du skriver \"MIDI filer med dyrelyde...\" en MIDI fil er nogle koder der fortæller dit indbyggede lydkort til at afspile en melodi med lyde fra dit lydkort eller fra en tilslutte syntheziser.
MIDI har intet med lyd at gøre!...du skal have fat i et program der kan indlæse en lydfil i \".wav\" eller \".aif\" format.
Søg på nette efter  .wav eller .aif  dyrelyde, når du har fundet et lyd progarm der kan arbejde med Audio.

Avatar billede panther Nybegynder
20. juli 2001 - 14:39 #7
Det jeg skal bruge er MIDI filer som lyder som dyrelyde, jeg ved godt det ikke vil lyde 100%, men de wav filer jeg selv har konverteret til midi kommer til at lyde af h. til.

Avatar billede goody-goody Nybegynder
23. juli 2001 - 17:05 #8
man kan ikke lige konvertere wav til midi. nogle lydkort (måske som dit) kan tage wav-filen og afspille den når man trykker på sit midikeyboard.

hvis du vil have et program der kan det, uden kvalitetsforringelse skal du bruge fast tracker

se de mange links til samples på
Http://www.goody-goody.dk/links.htm