Avatar billede S-Larsen Nybegynder
05. april 2010 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reborn software

Hej

Jeg har et spørgsmål!
- Jeg har lavet er par mediacenter og solgt dem til venner og familie.
  Det har typisk være nogle maskiner, med lidt kræfter i, dvs.
  maskiner som bruger en del strøm

Jeg er nu begyndt at lave løsninger med Intel Atom cpu og ION
grafik chipsæt i, hvilket er en god løsning som afspiller DR HD uden
problemer.

Jeg har dog et problem, de nye bundkort fra Asrock, som jeg bruger,
ikke har noget PCI port! Jeg brugte før Reborn PCI kort, således at
computeren bliver nulstillet ved hver reboot.

Jeg mangler derfor en software løsning, som virker ligeså godt som
reborn kortet!

Reborn kortet koster ca. 450 kr. og håber, at en software løsning
kan findes til samme pris?

Jeg har brugt trial versionen af Deep Freeze, men har flere oplevet,
at systemet går ned ved reboot, og det er jo ikke planen :S!

Findes der nogle software løsninger?
- Gerne trail versioner, for vil gerne teste, at de også virker!!!
Avatar billede leif Seniormester
05. april 2010 - 14:48 #1
DeepFreeze bruger jeg selv uden problemer.

www.safetycard.dk har en software udgave også http://www.safetycard.dk/index.php?page_id=sub12 som hedder Re-Z jeg har haft lidt problemer med at få den til at virke under Windows 7, men ved ikke om de har fået det løst (Det er derfor jeg bruger DeepFreeze)
Avatar billede S-Larsen Nybegynder
05. april 2010 - 22:02 #2
Ved du om man kan hente Re-Z, jeg ved de har en demo version men kan ikke finde den nogle steder at hente den fra.

Jeg bruger pt stadig XP, så de skulle være understøttet.
Avatar billede leif Seniormester
06. april 2010 - 08:58 #3
Kig på http://www.safetycard.dk/index.php?page_id=3&stat=menu  Og ja, der plejer at være en TrialDownload men ellers ring der over, de plejer at være flinke,
Avatar billede S-Larsen Nybegynder
05. februar 2011 - 17:26 #4
:(