Avatar billede Soren1236 Novice
10. april 2010 - 19:26 Der er 3 kommentarer

HTC Legend. Kan ikke komme på WI-FI...

Jeg har netop idag købt en HTC Legend hos TDC. Jeg har pt CBB og bruger dette simkort indtil portering er gennemført.
Underopstarten finder den mit Netværk uden problemer og den skriver også at den er forbundet, men jeg kan ikke gå på internettet. Den skriver blot at siden ikke er tilgængelig.

Jeg har prøvet at
- gendanne fabriksindstillinger
- koble på uden simkort

Jeg har Energimidt som netudbyder og bruger en Sandberg G54 trådløs router.
Kan nogen hjælpe mig så jeg slipper for at vente helt til på mandag med at få TDC på sagen?
Avatar billede conz Juniormester
21. april 2010 - 13:46 #1
Hvilken browser bruger du til at gå på nettet med?
Er den måske sat op til at bruge 3G netværket og ikke wifi?
Avatar billede Soren1236 Novice
21. april 2010 - 19:03 #2
Det hele var sat korrekt op
Vi fandt løsningen igår.
En firmware opdatering af routeren løste det.
Avatar billede Flui Nybegynder
19. maj 2010 - 22:09 #3
Hej.

Jeg har fuldstændig samme problem som dig :-( Har ledt nettet tomt efter en "driver update" til min Sandberg G54 router men uden held? Har du evt. et link til den side hvor du hentede til opdatering til din router?