Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
12. april 2010 - 18:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lav et netværk med backup af 2 bærbar, sammen med en linksys wap54g

Hej Eksperter.

Jeg er et eksisterenede netværk med en linksys wap54g access-point.
Nu skal jeg så have sat en HD til dette netværk så det bliver muligt at tage en komplet backup af 2 bærbar, og have alle billeder og div. liggende på.

Hvordan griber jeg det an??
Regnede med at kunne finde f.eks en nas der er trådløs, fås det??

Eller skal jeg skifte ud til en router med både Lan/wan??

MVH BKK
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. april 2010 - 00:55 #1
nogle grund til det skal gøres over WIFI???

ellers ville jeg nok vægle at købe en extern disk og og lave en backup til den... evt. bruge programmet allway sync til holde styr på dent hele

men eller ja en NAS box var også en løsing og stadig bruge programmet allway sync...
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. april 2010 - 00:56 #2
var ment som et svar
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
15. april 2010 - 19:36 #3
Grunden til at det var tænkt at gøre ove WIFI er at det er et acces point der ikke har LAN (kabeltilslutning),