Avatar billede longgaard Novice
13. april 2010 - 00:06 Der er 4 kommentarer

Exchange 2000 kvitteringer for læst/modtaget post

Kan man på Exchange Server 2000 fjerne den automatiske kvitteringsgivning for læst/modtaget post for Outlook 2000 klienter og web-access klienter?
Avatar billede riversen Nybegynder
13. april 2010 - 12:35 #1
nej, det styres i klienten.
Avatar billede longgaard Novice
13. april 2010 - 18:35 #2
Næ - havde det blot været så let, men det gør det faktisk ikke. Optionerne under registreringsindstillengerne med send altid/aldrig svar er nemlig ghosted, og flueben eller ej i behandl anmodning om svar ved modtagelse/ - kvitteringer ved modtagelsen har ingen effekt.

Optionerne findes slet ikke i web-acess delen.
Avatar billede riversen Nybegynder
13. april 2010 - 19:37 #3
Jo det gør. Hvis de er ghosted så er der en GPO der overruler.
Avatar billede longgaard Novice
13. april 2010 - 20:32 #4
Javel... hvor får man sådan en fra, og hvordan virker den på/med web-klienterne?