Avatar billede lowfire Nybegynder
13. april 2010 - 12:25 Der er 3 kommentarer

Dødt PCB på harddisk (WD1600js)

Nogen som ligger inde med en Western Digital 160GB, WD1600js-75ncb1.
Har en hvor PCB, print, er dødt.
Avatar billede enriko Nybegynder
13. april 2010 - 23:21 #1
pcb kan ikke være dødt :) , men er der knækket nogen baner?

Jeg skal lige forstå dig rigtigt , du vil finde en ikke-defekt pcb og så flytte din egen harddisk over eller hvad? Du kan ikke være sikker på at det kun er PCB der er defekt , når pcb går i stykker så medfører det også at andre dele  går i stykker, men held og lykke :)
Avatar billede lowfire Nybegynder
13. april 2010 - 23:32 #2
PCB er defekt. Chip der er brændt.

De tre andre gange jeg har haft en defekt disk med dødt pcb har det virket at skifte pcb'en, og kopier data til ny disk.

Men takker :-)
Avatar billede lowfire Nybegynder
13. april 2010 - 23:34 #3
Ups, glemte...

Ja Mangler en normal fungerende disk, har snart ledt det meste af danske netbutikker igennem, ingen har en disk.

Søger nu mod udlandet og qxl :-)