Avatar billede Makael Nybegynder
14. april 2010 - 13:20 Der er 3 kommentarer

Kan man overflytte sin Outlook account (mail adresse, kontakter og modtaget mails, til en ny computer),

Goddag!

Håber at jeg kan få hjælp til et ligge spørgsmål.

Jeg har en gammel computer, som jeg gerne vil have over på Linux. Jeg bruger den ikke så meget og det jeg bruger den til er lidt skrivearbejde, facebook og lign, og en smule økonomi.

Min bærebare computer er en Fujitsu/Siemens AMILO der har en 4 - 6 år på bagen.

Er det muligt at jeg kan trække hele min Outlook mail account over på et Linux, og i så fald hvordan.

Evt. skal jeg købe en ny computer, men her vil jeg også gerne have mail og kontakter med over.

Håber at der er forståelse for mit spørgsmål, nogle er måske godt klar over at jeg ikke har den store kendskab til IT;-)

På forhånd tak.
Avatar billede Makael Nybegynder
14. april 2010 - 13:21 #1
Det skal måske lige siges at mit nuværende styresystem er Windows XP.
Avatar billede kasperorso Juniormester
14. april 2010 - 13:45 #2
Ja, det kan du godt. Jeg sidder lige på skolen, jeg skriver en guide til dig, når jeg lige kommer hjem :)
Avatar billede jokerper Nybegynder
14. april 2010 - 13:58 #3