Avatar billede videostabilizer Nybegynder
16. april 2010 - 09:01 Der er 1 løsning

Plantronic Pulsar 590 som gamer headset?

Jeg har et Plantronic Pulsar 590 BT headset liggende og det kunne jeg godt tænke mig at bruge som gamer headset. På min PC har jeg en BT dongle fra Logitech (MX5000 mus+keyboard).

Paringen går også fint men Windows 7 BT manager melder en fejl ved headsettet. Den sir' der mangler nogle drivere og anbefaler jeg skal downloade en Broadcom og en Lenovo driver.

Inden jeg får smadret hele min BT manager (som ellers virker som den skal) men div. nye drivere og opdateringer, er det muligt at bruge et headset til mobilen som gamer headset på computeren?
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
18. august 2010 - 18:02 #1
Lukker