Avatar billede koldstar Nybegynder
16. april 2010 - 13:22 Der er 3 kommentarer

Upcomming SEO-ekspert søges

Hej

Jeg søger en SEO ekspert, studende eller lignende som har lyst til at hjælpe med at skafte trafik til nogle eksiterende sider der er 100% annoncefinansierede.

Jeg har allerede et par websites som i dag kører af sig selv. Der er ikke noget voldsom trafik på, men det giver da en mindre månedlig fortjeneste. Jeg tror dog at dette beløb kan stige betydeligt, hvis der laves nogle landing pages og lidt seo til disse. Derudover har jeg planer om at købe et par andre færdige  sider som jeg tror kunne optimeres til noget godt.

Derfor er jeg på udkig efter en partner der synes det kunne være sjovt at skrive lidt tekster til landingpages og lave SEO. Om du allerde er professionel SEO ekspert eller studerende der godt kunne tænke sig at prøve kræfter med SEO betyder ikke det store. Det vigtige er at du synes det er sjovt at lave SEO og tror på at du kan skaffe trafik til siderne og gider at bruge tiden på det. Det er dog vigtigt for mig at det gøres med ordenlige metoder og der ikke benyttes blackhat og hvad der ellers findes af smarte genveje.

Jeg forestiller mig at økonomien i det er ren overskudsdeling, men jeg skal nok betale alle udgifter i forbindelse med hosting, domæner, ny sider osv. samt lægge lidt tid til videreudvikling. Der vil dog kun være tale om lidt tid fra min side da jeg til daglig har en anden IT virksomhed hvor vi tilbyder konsulentydelser inden for programmering som optager stort set alt min tid.

Jeg har lært af erfaring at det ikke er alle der kan motivere sig på 100% provison, så jeg kan evt også garantere en hvis minimumsbetaling pr måned i en periode så du ikke risikerer at spilde din tid helt.

Hvis der er nogle der synes det kunne være sjovt at prøve må I gerne skrive lidt om jeg selv på en mail til koldstar SNABELA gmail DOT com. Så finder vi en løsning som vi begge kan leve med.
Avatar billede caspersch Nybegynder
26. april 2010 - 19:56 #1
Hej Koldstar,

Du må gerne sende mere information til mig: info@ioosinternet.dk , jeg beskæftiger mig med det samme (se http://ioosinternet.dk).

Dbh. Casper
Avatar billede magic-mouse Novice
21. maj 2010 - 23:09 #2
Har du fundet nogen ?
Avatar billede rrh Nybegynder
01. juni 2010 - 11:39 #3
Du skal være velkommen til at kontakte mig.

Kig eventuelt forbi http://www.rolf-hansen.com