Avatar billede net-base.dk Nybegynder
21. april 2010 - 13:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Stofa

Hej.

Det står sådan til at jeg overvejer at hopper over til Stofa fra Telenor, ikke fordi jeg er træt af Telenor, men fordi at der hvor jeg skal have sat mit kontor op, har jeg ikke noget Telefon Stik men har TV stik. og kunne derfor slippe for at skulle have en TDC tekniker ud og trækket et nyt telefon stik. (gider ikke have dem løbende på vægene inden for) Så derfor har jeg besluttet at skifte til Stofa Bredbånd.

MEN. Er der nogle som har erfaringer med Stofa Bredbånd? husker nemlig for nogle år tilbage at de ikke var specielt gode ISP'er så ville høre hvordan det står til i dag.
Avatar billede conz Juniormester
21. april 2010 - 13:49 #1
Er flyttet ind hos damen som har StofaNet, og det fungerer helt fint.
Vi har 4mbit, og det virker som det skal, der er ikke mærkbar latency og forbindelsen er rigtig stabil, så kan kun anbefale det.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
21. april 2010 - 14:11 #2
OKay, super. har også været ude og lave en computer hos en af deres teknikere og han roste dem til skyerne, men det skal de jo ;)

Men tror jeg vil overveje at hoppe over til dem så.

Tak for svaret. men lader spg ligge lidt kan være andre også har lidt input her til
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2010 - 14:19 #3
da jeg havde stofanet var det helt ok - men mail osv blev styret via min konto på web10 - så hvordan stofanet's mail osv fungerer, ved jeg ikke.
Du kan jo altid bruge en gmail/hotmail ved siden af.
Jeg er ikke meget for at bruge en udbyders mail-løsning - det er så bøvlet, når man skifter udbyder.
Avatar billede DonTorro Nybegynder
21. april 2010 - 14:20 #4
stofa er rigtigt godt. men hvis du planlægger at downloade burde du måske vælge noget andet da de ofte lukkede mit stofa i et par timer pga. det
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
21. april 2010 - 14:25 #5
claes57 -> Det med mail gør skam ikke noget, har min egen server stående ude i byen.

DonTorro -> Jeg bruger selv uTorrent hæftigt her hjemme og henter da også store mængder data, så hvis de lukker forbindelsen pga det så ville jeg nødig vælge dem.

Andre som kan fortælle om lignende oplevelser?
Avatar billede conz Juniormester
21. april 2010 - 14:30 #6
Bruger også selv uTorrent rigtig meget, og har aldrig oplevet at de har hverken lukket eller bare nedsat min hastighed. Aldrig.
Har uTorrent stående på Enabled under Protocol Encryption, men det har jeg altid haft, så det ikke pga Stofa.

Men har aldrig oplevet det som DonTorro beskriver.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
21. april 2010 - 15:03 #7
OKay super. så kan det være andre ting som spiller ind hos DonTorro for det ville sgu være trist at opleve.
Avatar billede conz Juniormester
21. april 2010 - 15:04 #8
#7
Ha, ja det ville det sgu godt nok!
Men har som sagt aldrig oplevet det.
Avatar billede DonTorro Nybegynder
21. april 2010 - 15:20 #9
skal jeg ikke kunne sige. ved bare at hvergang jeg startede downloads lukkede de nettet i nogle timer =)

Men stofanet er rigtigt godt.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
02. oktober 2010 - 12:21 #10
smid svar!!!
Avatar billede conz Juniormester
02. oktober 2010 - 14:30 #11
Okay =)
Håber at det hjalp så.