Avatar billede fkj Juniormester
21. april 2010 - 20:40 Der er 3 kommentarer

Tådløs USB modtager

findes der en trådløs USB tingest som kan erstatte et kabel til forbindelse af eksternt udstyr? Noget ala' en trådløs printerserver men det er ikke en printer jeg skal tilslutte, det er noget IHC lysstyring.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2010 - 20:55 #1
det kommer - der er andre, der har tænkt det - og usb 3.0 vil kunne trådløs. Men indtil nu (2.0 og tidligere standarder), kan det ikke lade sig gøre.
Bluetooth kan - hvis dit udstyr altså er bt-kompatibelt.
Avatar billede fkj Juniormester
21. april 2010 - 21:05 #2
jeg synes bar at jeg engang så noget USB udstyr der kunne erstatte et "laaangt" kabel. Men selv efter intensiv googlen rundt er det ikke lykkeds mig at finde noget brugbart.
Avatar billede fkj Juniormester
21. april 2010 - 21:14 #3
jeg fandt dette udstyr som kan det jeg efterlyser, men sendestyrken er fo lav.
http://www.theinquirer.net/inquirer/review/1566120/q-waves-wireless-usb-kit