Avatar billede randi8700 Praktikant
23. april 2010 - 23:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CSV eller V-card fra hotmail til gmail

Jeg har fået mig en gmail konto og kan bedre lide at bruge den, men jeg har lidt over 300 kontakter og de er svære at føre over på en gang, men læste mig frem at man kunne lave mener det er en cvs fil og eller et v-card.... Hvordan laver jeg disse filer fra Messenger live og få dem til min gmail konto???
Avatar billede nicidem Nybegynder
23. april 2010 - 23:44 #1
Avatar billede randi8700 Praktikant
23. april 2010 - 23:49 #2
Jamen jeg forstår ikke hvordan jeg laver den fil der fra hotmail af... nogen som kan lave det en mere menneskelig udgave som intet har forstand på dette???
Avatar billede nicidem Nybegynder
23. april 2010 - 23:55 #3
Prøv at læse hvad der står... Du skal ikke lave en fil.
Gmail kan hente dine kontaktpersoner fra hotmail, hvis du giver dem din gamle e-mail adresse og kode til denne.

Når du er logget ind på Gmail >
Vælg indstillinger oppe til højre >
Vælg så Konti og Import >
Importer e-mails og kontaktpersoner >
Skriv din gamle mail >
Giv dem din kode >
Vælg hvad du vil og så går der noget tid.

Sådanner.
Avatar billede randi8700 Praktikant
24. april 2010 - 00:13 #4
dette har jeg prøvet men ingen e-mail kontakter bliver der hentet desværre kun e.mail... nogle andre gode forslag så
Avatar billede randi8700 Praktikant
24. april 2010 - 00:24 #5
Import
Vi understøtter import af CSV-filer fra Outlook, Outlook Express, Yahoo! Mail, Hotmail, Eudora og andre programmer. Vi understøtter også import af vCard fra programmer som f.eks. Apple Address Book.
Vælg en CSV- eller vCard-fil, der skal uploades:

Føj også disse importerede kontaktpersoner til: Ny gruppe ...VennerFamilieKollegerChat/smsfacebookOffentligtStarred in Android

ImportTilbageFlere oplysninger
Importer
Uploader og behandler dine kontaktpersoner. Der kan gå et øjeblik ...

Det er dette jeg ikke kan finde ud af og har brug for at finde ud hvordan får jeg kave en CSV eller vCard fil som kan uploades...

Alt det andet har jeg prøvet...
Avatar billede nicidem Nybegynder
24. april 2010 - 00:29 #6
Ok log ind på hotmail > gå til din contact list > manage > export
Avatar billede randi8700 Praktikant
24. april 2010 - 00:38 #7
tusind tak for hjælpen det var lige det jeg søgtet
Avatar billede nicidem Nybegynder
24. april 2010 - 00:49 #8
Alletiders. :)
Husk at acceptere svar, så tråden afsluttes.