Avatar billede Tved48 Praktikant
04. maj 2010 - 09:36 Der er 5 kommentarer

Hjælp

Jeg skal have installeret NET.framework 3.5 (windows XP/Vista)og når jeg prøver på det skriver den at jeg skal have installeret
windowsbase version 3.0.0.0 download?

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade
det?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 11:12 #1
Avatar billede Tved48 Praktikant
04. maj 2010 - 11:43 #2
Tak for tippet:-), det har jeg lige prøvet men den skriver igen at jeg skal installere Windows Instyaller 3,1 for at fuldføre installationen. Syntes jeg har prøvet at hente den men det er åbnebart ikke lykkedes og den ligger ikke på den hjemmeside som du henviser til?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 12:24 #3
du skal bruge kommentar når du skriver herinde
svar er til lukning af spørgsmål.

det er lidt med spåredehagl

prøv det her

fixwin 1.2

der er 50 forskellige rep tools i det.

det kunne måske have noget at gøre med en dll fil der ikke er startet ordentligt op

http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-7-vista-problems-with-fixwin-utility
Avatar billede Tved48 Praktikant
04. maj 2010 - 13:51 #5
Tak denne gang lykkedes det - Tusind tak for hjælpen :-)