Avatar billede Majlund-88 Praktikant
05. maj 2010 - 11:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Java / apk ekspert søges !

Hej.

Nu har jeg rodet lidt rundt med at få bwin til at virke på min mobil.

Før var det umuligt at få fat i bwin.jad / bwin.jar for bwin poker pro, ved mindre man havde en mobil som understøttede deres udvalg.

Jeg tog derfor min gamle Nokia E50 eller hva den hedder og hentede programmet.

Glemte installation på mit sdkort som jeg derefter tog over i min HTC TATTOO igen.

Hoppede ind på netmite.com og lavede de to jar og jad filer om til 1 apk fil..

Hent den her :
http://www.gratisupload.dk/download/43445/

Åbner APk med netmite applikationen "App manager"

Det virker fint i startet hvor den loader men når den så er færdig med at loade går den i hvid skærm. Hvis man trykker på skærmen kan man se at man er inde i bwin poker klienten, men det flimre vanvittigt!...

Nogen som kan fortælle mig hvorfor og hvad jeg kan lave om?

De 2 andre jad og jar filer er dem her
http://www.gratisupload.dk/download/43430
http://www.gratisupload.dk/download/43428

- OBS - Hvis i selv vil prøve at konventere filerne så ændre download.jar og download.jad til noget andet fx hansemand.jar og hansemand.jad - Jeg fik nemlig det forkerte program da jeg konventerede.. lidt underligt
Avatar billede Majlund-88 Praktikant
05. maj 2010 - 11:32 #1
Hmmm kan det mon være.......??

Har prøvet at spildte de to filer på altså jar og jad.

Jar fil
Har prøvet kun at konventere jar filen, som er hovede filen på 327kb, om til apk og installere denne.

Det fungere fint, men det viser sig kun at være sport & betting applikation, altså uden bwin poker pro klienten.

Jad fil

Jad filen på 1,3kb er derfor en ekstra fil til førnævnte Jar hovedfilen, som tilføre bwin poker pro....

Spørgsmål
Kan det være fordi min telefon godt kan læse Jar filer, men ikke Jad filer

anyone??...........
Avatar billede Majlund-88 Praktikant
25. april 2011 - 21:06 #2
hm ingen svar