Avatar billede Plusevent Nybegynder
06. maj 2010 - 09:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail Form

Hej

Jeg har fået lavet en hjemmeside til mig, men har formået at lave ged i den.

Er der en som kan hjælpe med at lave det igen, altså se hjemmesiden kan sende mails til vores mailkonto.

vil gerne betale for det hvis det er.

adressen er http://www.i-games.dk/kontakt.html
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2010 - 09:19 #1
Lad os nu lige vurdere omfanget af problemet, inden vi snakker betalingsopgave. :)

Hvad er problemet udover at du 'har formået at lave ged i den'?
Avatar billede Plusevent Nybegynder
06. maj 2010 - 09:28 #2
Ja ærligt så ved jeg det ikke, det er som om det som skal sende ikke er der mere.

Man kan tilkomme ftp-serveren her: ws44.surftown.dk bruger: eksperten kode: eksperten1
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2010 - 09:32 #3
Siger du at det har virket? For formularerne gør ingenting? Og har ikke henvist til noget?
Avatar billede Plusevent Nybegynder
06. maj 2010 - 09:37 #4
Ja, det må jo være der jeg eller en kollega har lavet en fejl.
Men jeg ved bare ikke hvordan man får den til at sende mails, vi står og gerne vil kunne åbne hjemmesiden imorgen. Så har brug for en hurtig løsning, så hvis du kan finde ud af at få sådan til at sende mails igen vil jeg være glad.
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2010 - 10:07 #5
Så skulle der være noget brugbart...
Som det er lige nu, sender den mails til info(at)plusevent(dot)dk

Du kan rette det til i filen der hedder mailform.php
Avatar billede Plusevent Nybegynder
06. maj 2010 - 10:25 #6
Jeg siger virkelig mange tak.... Det er jo helt perfekt :)
Avatar billede repox Seniormester
06. maj 2010 - 10:27 #7
Så lidt, så lidt... Så må du hellere få fjernet den ftp bruger du fik skrevet her i tråden ;)