Avatar billede mandula Nybegynder
08. maj 2010 - 17:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kopier til ny computer

Hej

Jeg har netop overtaget kassererposten i en forening, og i den forbindelse har jeg fået regnskabet i C5 på en cd, Jeg har nu kopieret hele mappen ind på min computer, men jeg er ikke i stand til at køre programmet, håber der er nogen der kan hjælpe. Når jeg starter det op siger den at c:\program~1\symantec\s32evnt1.dll. DLL-initialiseringe mislykkedes for en installerbar virtuel enhedsdriver? Nogen gode forslag? Jeg har ledt efter mappen Symantec under programmer, men kan ikke finde den.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. maj 2010 - 17:19 #1
Spørgsmål har du C5 på din pc eller har du bare overført filer fra den anden?
Avatar billede mandula Nybegynder
08. maj 2010 - 19:13 #2
Jeg har ikke installeret C5, men har bare fået hele c5 mappen på cd og lagt den ind. Så alle filer skulle jo være der. Har fået at vide, at man godt kunne gøre det med nogle versioner af C5, men ja det kan være det er en af versionerne hvor man ikke kan.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. maj 2010 - 19:22 #3
Du slal minimum have C5 light instaleret
eller hente en prøve version her
http://www.microsoft.com/danmark/dynamics/losninger/c5.mspx
Avatar billede mandula Nybegynder
08. maj 2010 - 19:38 #4
Jeg har også installationscden, hvordan får jeg så data ind bagefter?
Avatar billede poko1 Ekspert
08. maj 2010 - 19:51 #5
Jeg mener der er 2 måder når programmet er installeret åben og find stien eller tag et regnskab højreklik tryk åben med og marker C5.
Avatar billede mandula Nybegynder
08. maj 2010 - 21:17 #6
Det viste sig at der var noget med den der dll fil fra windows registreringsdatabasen, som gjorde at man ikke kunne åbne C5, heller ikke selv jeg installerede den på ny. Jeg fik løst problemet via disse trin:
http://support.microsoft.com/kb/314452/EN-US/

Tak for din tid, du får pointene alligevel, som tak for hjælpen! Bare skriv et svar!

mvh
Avatar billede poko1 Ekspert
08. maj 2010 - 21:28 #7
Ok. :-)