Avatar billede bikbok Praktikant
12. maj 2010 - 14:08 Der er 7 kommentarer

samle forskellige dvd klip på en dvd ?

Hej hvordan får jeg rippet forskellige klip fra dvd film og
lagt dem alle på en og samme dvd ? Findes der et freeware program
der kan dette og kan jeg bruge dvd scrink som jeg har i forvejen ?

Mvh  Bikbok
Avatar billede frem-ad Professor
12. maj 2010 - 16:24 #1
Kender ikke det program du nævner men den her kan du ihvertfald bruge til at rippe med ''DVD Shrink'' http://www.afterdawn.com/software/cd_dvd/copy_dvd/dvd_shrink.cfm

Det med at få dem på en og samme disk skal de køre sammen så du ikke kan se at de skifter spor. Så er du nød til at have fat i et klippe program hvor du klipper film klippene sammen til en fil. Men det er langt nemmere hvis du kan leve med at de skifter spor så kan du bare bruge et brænde program eks. DVD Shrink

Hvis du ikke kan finde ud af dvd shrink så skriv igen så skal jeg guide dig eller hvordan du vil med at få dem samlet på en skive
Avatar billede bikbok Praktikant
12. maj 2010 - 17:55 #2
Hej. Jo tak du må rigtig gerne
smide en guide til hvordan jeg får
flere klip samlet på en dvd skive.
Det gør intet der bliver noget
mellem klippene.

Tak for svar

bikbok
Avatar billede frem-ad Professor
12. maj 2010 - 18:55 #3
Åben dvd shrink så tryk på ''Re-author'' Så i dvd browser der kan du så vælge dit dvd drev og dobelt klik på den vælge evt. under ''selve filmen'' den fil flytter du over i DVD Struktur så makere du den derover og trykker du på de blå pile derr du så makere/indsæt start og slut og tryk ok.. Så trykker du på Backup! så under valgt Device 'Vælg backup mappe/drev' der vælger du ''Harddiskmappe'' så i mappe til dvd output filer vælger du en mappe hvor du lægger backupen ind i.

Når du så har fået dem alle dine dvd filer kopieret over på pc'en

Så starter du dvd shrik igen og igen vælger ''Re-author'' så i dvd'DVD Browser' finder dine filer og igen smider dem over i dvd struktur. Når du så har dem alle der over trykker du på igen på Backup! vælger du bare inde i 'Vælg backup mappe/drev' brænd med.... og trykker ok så bliver filerne brændt over....

Og alt er iorden..
Avatar billede bikbok Praktikant
12. maj 2010 - 19:42 #4
Hej det prøver jeg.
Tusind tak for hjælpen og god kristi flyvdag :))

Bikbok
Avatar billede frem-ad Professor
15. maj 2010 - 19:14 #5
Er du nået videre????
Avatar billede bikbok Praktikant
24. maj 2010 - 15:14 #6
Hej. Ja jeg har fået samlet nogle klip i dvd schrink og skal snart have brændt en skive.

Tak for hjælpen endnu engang.

Mvh  Bikbok
Avatar billede frem-ad Professor
24. maj 2010 - 17:00 #7
point svar