Avatar billede Mikemandk Nybegynder
13. maj 2010 - 12:58 Der er 3 kommentarer

"indstillinger for ydeevne"

Jeg har for ca 14 dagen siden opdateret min mors Toshiba L350 bærbare fra vista til Win7 da hun gerne ville beholde alting uden at lave en backup lavede jeg bare en opgradering, hvilket forløb fint selvom det tog 2½ time.
Ben er nu begyndt at være enorm lang tid om at starte (ca 2 minutter) og når de er startet kommer boksen " indstillinger for ydeevne" op og lige meget hvad man skriver/godkender der ja så kommer den op igen næste gang man starter.
Nogen gode forslag til hvad der sker eller hvad jeg skal gøre, er ved at gå ud af mit gode skind
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2010 - 13:51 #1
prøv om du kan snyde den ved at køre dette program fra microsoft som du skulle have gjort inden du opdaterede

hvis der var software den ikke kunne lide havde den sladret men måske er det ikke forsent

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
13. maj 2010 - 17:20 #2
jeg kørte den inden og der kom ingen problemer, men vil da forsøge igen
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2010 - 07:36 #3
næh så tror jeg ikke det hjælper

du kunne boote op på win 7 dvd og lave en rep af systemet.
kunne godt mistænke den ikke er rigtig optimal.

hvis det ikke hjælper er det jo kun en nyinstall der hjælper

men prøv microsofts eget fixit progtam

http://support.microsoft.com/fixit#tab4

eller det her hvor der er 50 forskellige værktøj i et

http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-7-vista-problems-with-fixwin-utility

det er lidt med spredehagl

m.v.h