Avatar billede siggi Nybegynder
13. maj 2010 - 18:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne links fra emails

hej

jeg kan ikke klikke direkte på links i mine mails.
den kommer op med en dialogbox der siger følgende:

"Generel fejl. URL-adressen var:
hhtp://www.[et eller andet].dk programmet kan ikke findes.

Men hvis jeg går i en browser og taster urlen ind er der ingen fejl i urlen.

jeg har desuden nogle genvejstaster på mit tastatur som jeg har kodet ind til at åbne forskellige URLs og dette virker heller ikke mere.

hvad er galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2010 - 19:00 #1
Xp, Vista, Windows 7 eller ????
IE, Firefox, Chrome eller ????

Det er sikkert fordi din browser ikke sat som standardbrowser....
13. maj 2010 - 19:31 #2
Det er måske derfor at du ikke har kunnet finde tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/siggi (Dem der ikke er grønne)... *S*
Avatar billede siggi Nybegynder
13. maj 2010 - 19:48 #3
Windows xp

man skal vel ikke give point hvis man ikke har fået et brugbart svar Larry.
Og jeg har da godkendt dit svar fra tidligere.
13. maj 2010 - 19:59 #4
(Næsten tilfældigt eksempel: http://www.eksperten.dk/spm/902178 - du stiller spørgsmålet; 3 efterfølgende kommentar fra andre; og så er der ikke sket mere fra dig ??? Altså de 'andre' må føle det som spild af tid når du tilsyneladende ikke på nogen måde har vendt tilbage...)

Samme med ->
http://www.eksperten.dk/spm/898172
http://www.eksperten.dk/spm/889365
osv osv osv ...

---

Well - hvad siger du til #1 kommentaren ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. maj 2010 - 23:06 #5
>>siggi.
Hvis du ikke kan bruge de stillede forslag til noget, så er det alm. skik og brug, samt god tone, at vende tilbage med en afvisning af froslaget, samtidig med at du begrunder, hvorfor det ikke kan bruges.
Når du måske må opgive at få et brugbart svar, så lukker du spørgsmålet ved at lægge et svar, hvor du begrunder lukningen, hvorpå du accepterer dit eget svar, hvilket lukker spørgsmålet.
/ptj_11
23. oktober 2010 - 17:35 #6
(IGEN: Hvad endte denne tråd med ? Og alle de andre fra dig ??)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2010 - 19:08 #7
Han må få et hav af remindere fra Eksperten.
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. oktober 2010 - 20:17 #8
Han er tilsyneladende helt kold over for sine gamle spørgsmål.
/ptj_11
Avatar billede siggi Nybegynder
05. december 2010 - 22:24 #9
L
Avatar billede vejmand Juniormester
05. december 2010 - 22:28 #10
siggi >> Hvad handler det om????
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. december 2010 - 22:33 #11
Han/hun er åbentbart ikke værd at hjælpe. Der er ikke den helt store respekt for de folk, der forsøger at hjælpe.
/ptj_11