Avatar billede justrace Novice
21. maj 2010 - 10:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Taletid til udenlandsk mobilnummer

Hej

Kan man hvis man har et udenlandsk mobilnummer, på en eller anden måde indsætte taletid på det fra danmark, uden at være i fysisk kontakt med den pågældende telefon.

Personen befinder sig i udlandet, er løbet tør for taletid og penge, og derfor er jeg nødt til at indsætte taletid for at komme i kontakt med personen.

Nogen gode ideer?
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2010 - 14:30 #1
Hvis udbyderen af Telefonnummeret har mulighed for at tanke op via Web så kan du ellers kan det blive svært.
Avatar billede justrace Novice
18. august 2010 - 13:35 #2
Lukker
Avatar billede leif Seniormester
18. august 2010 - 14:26 #3
Se det kalder man tilbagemelding, nemlig intet. Ikke engang, "Jeg fandt aldrig ud af det" eller fx. "fortælle hvad det er for en udbyder", ja, bare et eller andet
Avatar billede justrace Novice
18. august 2010 - 15:45 #4
Overførte penge via western union.