Avatar billede krungsted Nybegynder
24. maj 2010 - 06:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

online kalender alle kan se

Hej

Jeg fandt på et tidspunkt en kalender, hvor jeg kan skrive forskellige opgaver jeg skal lave i forbindelse med mit job, og folk så kunne gå ind og se hvornår jeg ville udføre de forskellige jobs. Jeg mener bestemt også jeg kunne ligge et billede eller en film.

Er det forståeligt eller skal jeg uddybe mere ??
Avatar billede supervejle Nybegynder
25. maj 2010 - 08:33 #2
Jeg tror du får en udfordring med billede og film.

Der findes en masse online kalendere, hvor du kan vise dine kunder, hvad du laver og hvornår. Jeg har en kammerat, der bruger www.supersaas.dk hvor det er vigtigt at mødelokale bliver booket af de studerende, dvs. de studerende kan lave tilmeldinger.

Det får mig til at tænke på, om det var en en god ide for dig at bruge den online kalender, så dine kunder kan booke en tid hos dig? Du behøver jo ikke åbne alle døgnets 24 timer til at tilbyde online booking. Du kan nøjes med 1 dag om ugen til booking for alle.