Avatar billede mhass Nybegynder
26. maj 2010 - 17:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min eksterne harddisk virker ikke - i disk management står der unallocated

Hej,

Jeg har en ekstern harddisk som jeg har brug gennem flere år uden problemer. Forleden da den var koblet til min Mac røg usb stikket ud ved en fejl og nu virker den ikke mere. Bruger den normal både på Mac og pc uden problemer. Når jeg kobler den til Windows og går ind i Disk Management under Computer Management står der bare unallocated 189 GB

Er der noget recovery program man kan køre hvis det er MBR der er gået ged i eller hvad kan problemet være? Håber ikke det hele er lost!

Det er en Maxtor One Touch 200GB.

Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2010 - 17:31 #1
http://www.helgec.dk/lost%20partition.html dog skal du hente og køre den nye testdisk
Avatar billede mhass Nybegynder
26. maj 2010 - 17:52 #2
Skal testdisk køres på min Mac hvor harddisken sad i sidst eller kan jeg gøre det på pc?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2010 - 18:05 #3
På din PC - engelsk documentation til TESTDISK 6.1 på http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Step_By_Step
Avatar billede mhass Nybegynder
26. maj 2010 - 18:23 #4
Super, det virkede og min disk kører igen. Smid et svar Helgec så er der point.

Tusind tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2010 - 19:04 #5
Jeg samler ikke point så snup dem selv
Avatar billede mhass Nybegynder
26. maj 2010 - 20:40 #6
Jeg svarer så