Avatar billede sarben Nybegynder
27. maj 2010 - 10:17 Der er 2 kommentarer

Outlook flytter min mails til Deleted af sig selv.

Outlook har flytte alle min mail til deleted mappe uden at jeg har bedt den om det. Problemet er at min mails ligger i forskellige mapper og derfor er det meget sværet at genskabe dem igen. Er der nogen der kan fortale hvorfor outlook har flyttet min mails til Deleted mappe og hvordan jeg kan undo det, således at alle min mails ligges tilbage i de rigtige outlook mapper?

Hilsen
Nebras
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
27. maj 2010 - 15:49 #1
Det tyder evt. på at din autoarkivering er aktiveret.

Højreklik på din indbakke - egenskaber - akuarkiver - standardindstillinger for arkivering.
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. maj 2010 - 21:48 #2
Jeg synes snarere, at det tyder på noget snask på maskinen. Autoarkiver smider dine mails i en arkiveringsfil, og fjerner dem fra dine normale mapper.
Start med at undersøge din maskine for alt snavs, som ikke burde ligge på den.
Start her, og kør trend Housecall fra dene side:
http://housecall.trendmicro.com/.
Når det er gjort, så hent HijackThis fra samme link. Denne skal du installere på din maskine, bede den om at gemme en logfil, som du efterfølgende lægger herop.
Så kan vi prøve at gå den igennem, og se, om der er noget som housecall ikke har fundet.
Ang. dine mails og returflytning til de rigtige mapper:
Flyt alle mails tilindbakke og opret en regel for hver type af mails, eller for hvar afsender, eller hvad du nu sorterer efte. Disse regler skla flytte dine mails ved ankomst til de respektive mapper.
Når du har oprettet alle regler, så kører du alle regler, hvorefter alle dine mails vil ligge i de korrekte mapper.
Jeg ville nok vente med at oprette regler og flytte mails, til jeg har sikkerhed for, at min makine er ren.
/ptj_11