Avatar billede Harry80 Nybegynder
28. maj 2010 - 01:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tilladelser i Wndows 7

Vil gerne overføre en fil til min computer med windows 7 (er helt ny i det). Når jeg forsøger dette kommer der et pop-up der siger "du skal have tilladelser fra ALLE for at forsøge at ændre filen"
Jeg er eneste bruger og administrator.

Hvordan kommer man ude om dette?
På forhånd tak.
Avatar billede showsource Seniormester
28. maj 2010 - 03:11 #1
overføre ?
Fra en anden comp til win7 comp?

M.h.t. rettigheder på en enkelt i win7 kan du højreklikke på den og vælge egenskaber, og her finde frem til rettigheder for filen. ( cirkus )
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2010 - 07:58 #2
i win 7 kan du slå UAC fra i en håndevending - det kræver nok en genstart eller at logge af og på.

tryk start
introduktion
rediger indstillinger for kontrolpanel af brugerkonti
hiv skyderen ned i bunden og ok

nu spørger den ikke mere om det
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2010 - 09:37 #3
du skal huske at vende tilbage til dine spørgsmål
Avatar billede Harry80 Nybegynder
29. maj 2010 - 12:55 #4
Ja ja. rolig nu. Der gået lidt over 1 dag. Har ikke lige haft tid.

Overføre som en tage en fil fra 1 usb-stick til stifinder på computeren.
Smart man kan se rettighederne for filen.

Tak for de fine svar. problemet er løst UAC tricket virkede.
Jeg havde faktisk været inde og kigge på det. Men læste det som om at, hvis du hev skyderen ned ville du bare ikke få infomationer om hvad den blokerede, men at den egentligt stadig ville blokere det.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2010 - 14:08 #5
i vista skulle du yderligere være superadministrator for at have fuld herredømme over din egen pc
microsoft tog kritikken til sig og gjorde det meget lettere i win 7 og tak for det.

en god side til trix er denne her

http://www.howtogeek.com/tag/windows-7/

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2010 - 08:38 #6
hvad skete der lige her

husk at vende tilbage til de stillede spørgsmål
Avatar billede Harry80 Nybegynder
06. juni 2010 - 19:49 #7
Hvad mener du med hvad der skete?
Læs post #4. Jeg har vendt tilbage til mit stillede spørgsmål!?
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2010 - 08:44 #8
skal jeg opfatte det som at det er løst så lægger jeg et svar
Avatar billede Harry80 Nybegynder
07. juni 2010 - 20:10 #9
Hvis du læser post #4, Skriver jeg:
Citat mig selv: "Tak for de fine svar. problemet er løst UAC tricket virkede."

Så ja du skal da opfatte det som løst.

Tak igen.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2010 - 07:47 #10
så mangler du bare at acceptere mit svar
marker #8 og accepter

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

m.v.h
Avatar billede Harry80 Nybegynder
09. juni 2010 - 11:24 #11
ahh fattede jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2010 - 11:38 #12
det fremgår heller ikke helt logisk

men man har 2 muligheder
selv at lægge et svar og lukke spørgsmål
det er hvis du ikke modtog noget brugeligt - det kan jo ske

hvis man får noget man kan bruge eller det løser spørgsmålet beder man vedkommende eller flere om at lægge et svar der accepteres
Avatar billede Harry80 Nybegynder
16. juni 2010 - 14:06 #13
okay skal jeg huske