Avatar billede nobonu Nybegynder
28. maj 2010 - 14:33 Der er 1 løsning

Ubuntu fryser pc inder install

Hej Jeg er ved at installere ubuntu på en pc packard bell men får en fejl der siger at en uoprettelig skade er sket jeg installerer fra dvd data disc. jeg skulle installere xp pro fra et orginalt cd men jeg har fået smidt licencs nøglen væk og det opdager jeg først da jeg skal intaste koden så jeg kvalte pc for så at prøve Linux da jeg har hørt det var gratis.Jeg downloaded ubuntu  10.04 LTS og brandte den ned på dvd data.
jeg kan godt køre fra dvd men ikke hvis jeg skal noget på hdd så fryser pc på stedet.
jeg kan komme på wifi nem så kan den også fryse
hvad kan det være???
Avatar billede nobonu Nybegynder
28. maj 2010 - 19:21 #1
jeg satte lan i rumpen på pc og startede install så kørte det efter ca 10 genstarter hvor