Avatar billede pouljan Praktikant
28. maj 2010 - 15:33 Der er 1 kommentar

Outlook - mails med mange modtagere?

Jeg administrerer en forening, og har tit brug for at udsende mails med vedhæftede filer til 450 medlemmer.
Jeg bruger TDC bredbånd og ofte stopper Outlook afsendelsen inden alle er afsendt.
Derfor deler jeg adressekartoteket op i 5 gange små 100 adresser, og så kører det som regel - i alt fald for de første 2-3 forsendelser.
Er der nogen, der kender til begrænsninger i enten Outlook eller TDC, der spærre for store forsendelser?
Avatar billede giweo Juniormester
28. maj 2010 - 16:29 #1
Et alternativ kunne måske være "MailList Controller Extreme"