Avatar billede sasja Nybegynder
28. maj 2010 - 22:49 Der er 1 løsning

Printer til min mac

Min printer er gået i stykker (en HP PSC 1210), og da jeg skal til skriftlig eksamen på mandag, hvor jeg skal medbringe min egen printer, er jeg lidt presset for tid. Jeg må ud i morgen og købe en her i København, og den skal:

1) Vigtigst: Bare virke med det samme med min mac air - har hverken tid eller nerver til en lang installations-parringsdans
2) Enten være billig (smertegrænse vel en 700 kr) og mobil - en dedikeret eksamensprinter ELLER
3) Være en erstatning for hjemmeprinteren, som vi hovedsaglig bruger til tekstprint, dernæst scan, fotokopiering af dokumenter og ind i mellem farveprint med fotos (pris op til 2000 kr)

Jeg overvejer selv HP Photosmart Premium C309a, der blev kåret testvinder i Tænk, men jeg kan ikke se den på el-gigantens hjemmeside mere - er der kommet en efterfølger? Dur den (nemt) sammen med mac? Eller er der en anden printer/forhandler jeg bør overveje?

TAK for hurtigt svar - køber som sagt i morgen uanset.
Avatar billede sasja Nybegynder
18. juni 2010 - 23:05 #1
Lukket